Henkel oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata IIHF 2009

13 lutego 2009

Dotyczy firmy: Henkel Polska,

Henkel, międzynarodowy producent markowych produktów konsumenckich, został po raz trzeci z rzędu oficjalnym sponsorem hokejowych Mistrzostw Świata IIHF, które odbędą się w dniach 24 kwietnia – 10 maja w Szwajcarii. Dodatkowo, Henkel połączy działania sponsoringowe z charytatywnymi, prowadzonymi w ramach programu zaangażowania społecznego Henkel Smile. Fani i widzowie także będą mieli możliwość aktywnego włączenia się w pomoc potrzebującym.Angażując się w największe tegoroczne wydarzenie sportowe w Szwajcarii, skupiające światową elitę hokeja na lodzie, Henkel oprócz działań sponsoringowy jednocześnie realizuje  program zaangażowania społecznego Henkel Smile. Henkel przeznaczy 50 euro za każdego zdobytego podczas turnieju gola – końcowa kwota zostanie przekazana na projekt niosący pomoc dzieciom.

Fani i kibice obecni w halach także będą mogli wesprzeć tę szlachetną akcję. Firma ofiaruje dodatkowe euro za każdy podpis złożony na wielkiej koszulce kibica Henkel Smile. Wybór projektu, na realizację którego zostaną przekazane pieniądze, zależy od internautów odwiedzających stronę www.henkel-powerplayers.com. Kibice mogą wybierać między organizacją charytatywną Laureus, która w działaniach prowadzonych na całym świecie wykorzystuje pozytywny wpływ sportu, aby przyspieszać zmiany społeczne, a fundacją SOS Children’s Homes, która aktywnie pomaga dzieciom w potrzebie na wszystkich pięciu kontynentach. Na oddanie głosu kibice mają czas do 15 kwietnia 2009 r.

Henkel Smile to koncepcja, wokół której skupiają się działania firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, wykraczające poza bezpośrednie cele biznesowe koncernu. Program jest realizowany w zgodzie z wizją i kulturą korporacyjną firmy. Do obszarów zaangażowania w ramach platformy zaliczają się: potrzeby społeczne, edukacja i nauka, zdrowie, sztuka i kultura oraz środowisko.

W tegorocznych Mistrzostwach Świata IIHF udział wezmą drużyny narodowe z 16 krajów, w walce o pożądany tytuł mistrzowski rozegranych zostanie 56 meczów. Zawody obejrzy 300 tys. kibiców na miejscu i 800 milionów przed telewizorami, co oznacza, że będzie to największe wydarzenie sportowe tego roku w Szwajcarii.