FOB poszukuje osoby na stanowisko Asystent/-ka do działu promocji, komunikacji i projektów

14 lutego 2019

Forum Odpowiedzialnego Biznesu poszukuje osoby na stanowisko Asystent/-ka do działu promocji, komunikacji i projektów.

Wymagania: 

  • doświadczenie związane z PR, promocją, mediami społecznościowymi oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (znajomość systemów CMS, w tym głównie WordPress),
  • „lekkie pióro”, umiejętność pisania i redagowania tekstów, przeprowadzania wywiadów, pisania relacji z wydarzeń, recenzji itp.,
  • bardzo dobra znajomość sieci, technik i  narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów społecznościowych,
  • doskonała organizacja pracy i samodzielność,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tłumaczenia, tworzenie skróconych wersji tekstów),
  • posługiwanie się poprawną polszczyzną,
  • znajomość koncepcji CSR i gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie,
  • umiejętność pracy zespołowej.

Mile widziane:

  • doświadczenie w tłumaczeniach z/na jęz. angielski,
  • bycie „hard userem” mediów społecznościowych,
  • doświadczenie w prowadzeniu bloga,
  • umiejętność wykorzystania elementów multimedialnych w tworzonych informacjach i materiałach.

Zakres obowiązków:

  1. Wsparcie w promocji i komunikacji poszczególnych wydarzeń i inicjatyw FOB-u (w ścisłej współpracy z menedżerką ds. komunikacji i promocji).
  2. Tworzenie artykułów, prezentacji, programów szkoleń, publikacji (w zależności od potrzeb).
  3. Pomoc przy bieżących projektach oraz inne zadania zlecone przez menedżerów/-ki projektów.
  4. Wsparcie w organizacji wydarzeń: rezerwacja sal, wysyłka potwierdzeń, przygotowanie zaproszeń.
  5. Przygotowywanie prezentacji, podsumowań, researchy, materiałów na zadany temat związany ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
  6. Aktualizacja baz danych.
  7. Wsparcie w przygotowaniu i wysyłce mailingów i newsletterów.

Oferujemy:

  • umowę  o pracę w wymiarze 1 etatu na okres próbny (do 3 miesięcy) z możliwością przedłużenia  w wymiarze 1 etatu w profesjonalnej organizacji pozarządowej,
  • wynagrodzenie 3.000,00 zł -3.500,00 zł brutto / miesiąc,
  • dostęp do kompleksowej wiedzy z zakresu CSR,
  • możliwość rozwoju wiedzowego, udziału w konferencjach i szkoleniach w Polsce i za granicą
  • planowane zatrudnienie – marzec 2019 r.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci (w tym ciąży i wychowania dziecka), pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Budynek, w którym mieści się siedziba Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.

 Życiorys z powyższą klauzulą prosimy przesyłać do dnia 22 lutego 2019 r. na adres:  rekrutacja@fob.org.pl

 W sprawie rozmów kwalifikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami.