E-sklepy LPP i Carrefour rezygnują z opakowań plastikowych

6 sierpnia 2019

Dotyczy firmy: Carrefour Polska, LPP,

Sklepy internetowe Carrefour i LPP rezygnują z użycia plastikowych opakowań dla wysyłki produkcji swoim klientom. Taki krok został podjęty w ramach strategii zrównoważonego rozwoju partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

Każdy, kto kupuje w internecie, nieraz otrzymywał mały produkt zapakowany w wielkie pudło wypełnione folią. Coraz więcej sklepów widzi, że to bez sensu, więc wycofują się z takich praktyk. Na zmiany zdecydowały się takie firmy jak Carrefour i LPP.

– W dostawach e-commerce morek Reserved, Mohito wykorzystujemy tylko opakowania z makulatury. Dzięki wprowadzeniu kartonów ekologicznych mogliśmy wyeliminować wykorzystanie folii zewnętrznej. Nasze kartony maja dwie ścieżki zamknięcia, mogą być powtórnie wykorzystane np. do zwrotu – mówi Anna Miazga, koordynatorka ds, CSR W LPP.

Carrefour w swoim e-sklepie stosuje tylko torby z recyklingowanego plastiku oraz papieru, a niedługo zmieni sposób pakowania owoców i warzyw.

Źródło: Plastic Review (01.07.2019)