Debata w Pulsie Biznesu: CSR musi się stać elementem kultury firmy

4 czerwca 2019

Na łamach „Pulsu Biznesu” ukazała się debata poświęcona społecznej odpowiedzialności biznesu i wyzwaniom towarzyszącym raportowaniu i komunikowaniu działań na rzecz społeczeństwa i środowiska. Udział w niej wzięła Agnieszka Siarkiewicz, starsza menedżerka ds. komunikacji i promocji oraz programów organizacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Czytaj całą rozmowę >>

Debata pt. „CSR musi się stać elementem kultury firmy” została opublikowana na łamach Pulsu Biznesu 4 czerwca. Jednym z głównych wniosków była konieczność rzetelnej komunikacji CSR, w tym wypełniania obowiązku sprawozdawczości niefinansowej.

Odpowiedzialność społeczna dotyczy każdej organizacji. Nie zmienia to jednak faktu, że CSR to domena dużych przedsiębiorstw, posiadających szerokie grono interesariuszy, a przez to stykających się z większą liczbą oczekiwań społecznych i środowiskowych formułowanych wobec nichmówiła Agnieszka Siarkiewicz.

Oglądaj podsumowanie debaty >>

Podsumowany został również rozwój samej koncepcji CSR.

W CSR mamy do czynienia z coraz większą profesjonalizacją niektórych obszarów jak wolontariat pracowniczy czy gospodarka obiegu zamkniętego. Obecnie też trudno wyobrazić sobie działanie w zakresie CSR bez uwzględnienia wyzwań Agendy 2030 i zaprezentowanych w niej 17 Celów Zrównoważonego Rozwojukomentowała przedstawicielka Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Pobierz zapis debaty na łamach Pulsu Biznesu >>

Źródło: Puls Biznesu (4.06.2019), pb.pl