Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną „Wszystkie ręce na pokład!”

23 kwietnia 2019

Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska,

Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab, umożliwiającej im poszerzenie wiedzy na tematy środowiskowe oraz znaleźć garść inspiracji, w tym infografik zawierających praktyczne porady dotyczące np. segregacji odpadów.

Tegoroczna edycja pod hasłem „Wszystkie ręce na pokład” to inauguracja długofalowej kampanii „11 kroków do Świata Bez Odpadów” zaplanowanej na najbliższe 11 lat. Ma to związek z globalną ambicją firmy World Without Waste (Świat Bez Odpadów), zakładającej, że do 2030 roku Coca-Cola pomoże zebrać i poddać recyklingowi tyle butelek i puszek, ile trafia od firmy na rynek. Coca-Cola od kilku lat współpracuje z gminami, ekspertami, organizacjami pozarządowymi i innymi firmami, aby pomóc w rozwiązaniu problemu zanieczyszczenia środowiska odpadami opakowaniowymi. Teraz Coca-Cola chce zaprosić do wspólnego działania także konsumentów z całej Polski.

– Jesteśmy świadomi problemu zanieczyszczenia świata odpadami i nie jest on nam obojętny. Nie chcemy być jedynie częścią problemu, chcemy być też częścią rozwiązania. Dlatego wciąż podejmujemy działania, które pozwolą nam realizować naszą ambicję. Jesteśmy przekonani, że u podstawy każdej trwałej zmiany leży edukacja – tak powstał pomysł na naszą nową kampanię edukacyjną skierowaną do konsumentów z całego kraju. Wierzymy, że jedynie dzięki wspólnym działaniom możemy łatwiej i szybciej osiągnąć cel, jakim jest świat bez odpadów – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca Cola Poland Services.

Akcję „Wszystkie ręce na pokład!” wspierają także Fundacja Coca-Cola oraz Fundacja Nasza Ziemia.

W akcji wykorzystywana jest również platforma internetowa Green Lab. Na niej użytkownicy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy środowiskowe, znaleźć garść inspiracji, w tym infografiki bogate w praktyczne porady, np. jak segregować odpady. Na stronie znajdą się również ciekawe wywiady oraz video, a także konkursy angażujące użytkowników do wprowadzenia pozytywnych zmian we własnym otoczeniu.

Źródło: mat. pras.