Ceetrus Polska wspiera foundrising i udostępnia w obiektach Skarbonki Dobra

18 grudnia 2020

Dotyczy firmy: Ceetrus Polska,

Klienci osiemnastu centrów i galerii handlowych zarządzanych przez Ceetrus Polska mogą łatwo i bezpiecznie przekazać datek wybranej fundacji pożytku publicznego. Dzięki współpracy Ceetrus ze startupem BeterPOS w obiektach handlowych zostały postawione cyfrowe „Skarbonki dobra”, które umożliwiają bezgotówkowe przekazanie środków na cele charytatywne.

Projekt „Skarbonka dobra” powstał w ramach współpracy Ceetrus ze startupem BeterPOS, autorem wykorzystywanej przez urządzenia platformy Donateo. Rozwiązanie w intuicyjny i prosty sposób prowadzi użytkownika przez proces płatności na rzecz wybranej fundacji. Niewielkie urządzenia działają na podobnej zasadzie, jak szeroko znane biletomaty i umożliwiają przekazanie datku na wybraną organizację pożytku publicznego.

„Skarbonki dobra” na początku grudnia 2020 roku pojawiły się w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez Ceetrus Polska. Urządzenia są dostępne dla klientów w godzinach pracy obiektów.

– Klienci naszych centrów i galerii handlowych chętnie angażują się w akcje CSR wspierające lokalne społeczności i osoby potrzebujące. Liczę na to, że „Skarbonka dobra” ułatwi działania charytatywne wszystkim, którzy zdecydują się przekazać datek wybranej organizacji pożytku społecznego. Dzięki skarbonce nasi klienci mogą w dowolnej chwili wesprzeć wybraną organizację, nie czekając na spotkanie z wolontariuszem – mówi Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu, lider komunikacji i CSR w Ceetrus Polska.

Dzięki „Skarbonkom dobra” klienci centrów i galerii handlowych mogą przekazać charytatywne datki na fundacje i organizacje społeczne działające w kilku obszarach, m.in. pomoc dzieciom, rodzina i pomoc społeczna, ochrona zdrowia oraz ekologia.

Program „Skarbonka dobra”, w ramach którego Ceetrus udostępnia urządzenia wyposażone w platformę Donateo w centrach i galeriach handlowych, wpisuje się w realizację firmowej strategii CSR o nazwie „Carbon Neutral i Territory Positive (C- T+)”. Celem akcji „Skarbonka dobra” jest integracja i angażowanie lokalnych społeczności.

źródło: mat. pras.