Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Castorama Polska właśnie otworzyła swój 80. sklep. Jak deklaruje Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska, ekspansja sieci sprzedażowej wiąże się z nowymi projektami w sferze cyfrowej.
2019 r. jest kolejnym rokiem intensywnego rozwoju i dynamicznych zmian w Castorama Polska. Firma stawia na większą dostępność sklepów, jakościową ofertę, nowe technologie oraz zrozumienie potrzeb klienta.
– To dopiero początek zmian. W nadchodzących miesiącach jeszcze bardziej przyspieszymy – zapowiada Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska.
Tylko w tym roku firma uruchomiła 4 nowe obiekty handlowe w całej Polsce. Najmłodszy z nich – w Ciechanowie – otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada. Tym samym sieć sklepów należących do Castorama osiągnęła liczbę 80. Nowe i zmodernizowane w ostatnich miesiącach obiekty powstają w zgodzie z odmienionym formatem marki, który pociąga za sobą inwestycje w proekologiczne rozwiązania, jak chociażby oświetlenie ledowe.
Źródło: mycompanypolska.pl