Carrefour wspiera Mini Mundial 2017

27 kwietnia 2017

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour promuje aktywny styl życia wśród najmłodszych i wspiera Mini Mundial organizowany przez Sports Academy ze Szczecina. Zaangażowanie w wydarzenia sportowe to element kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez sieć. Rozgrywki piłkarskie rozpoczynają się już w najbliższy czwartek 27 kwietnia.

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour Polska wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe zachęcając w ten sposób Polaków do aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Realizując ten cel, sieć po raz kolejny wsparła organizację piłkarskiego Mini Mundialu, w którym zmierzą się ze sobą uczniowie szkół podstawowych z województwa zachodniopomorskiego. W 8 edycji turnieju weźmie udział kilkadziesiąt zespołów z 8 gmin. Pierwszy mecz zostanie rozegrany 27 kwietnia, a finał – na początku czerwca w Szczecinie.

Hipermarkety Carrefour w Szczecinie zapewnią wszystkim pożywne i zdrowe śniadania podczas trwania turnieju, łącznie aż ponad 1200 posiłków. Sieć ufunduje również nagrodę specjalną.

Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki czemu zarówno zawodnicy, jak i kibice mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie.

Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” firma organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia”. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród aż 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.

źródło: materiały prasowe firmy