Carrefour wspiera klientów w czasie inflacji

7 lutego 2022

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

W każdy wtorek lutego seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 15% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie. Inicjatywa wpisuje się w działania Carrefour na rzecz ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji. Posiadacze aplikacji Mój Carrefour niezmiennie mogą także korzystać z 10% zniżki na weekendowe zakupy, a rodziny wielodzietne z podobnej zniżki z Kartą Dużej Rodziny obowiązującej w każdy dzień tygodnia. Z początkiem lutego Carrefour obniżył również ceny ponad 18 500 produktów o wartość podatku VAT oraz dołączył do nich blisko 1000 kolejnych.

W lutym wszyscy klienci posiadający Kartę Seniora Carrefour skorzystają z wyższego rabatu na zakupy. Zniżka sięgająca 15% dotyczy zakupów robionych we wtorek w dowolnym hiper- lub supermarkecie Carrefour w całej Polsce. W zależności od całościowej kwoty zakupów seniorzy otrzymają e-Kupon Senior o wartości nawet 45 złotych, który mogą wykorzystać przy kolejnych zakupach.

Kartę Seniora może bezpłatnie wyrobić każda osoba powyżej 60. roku życia w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Klienci ceniący wygodę mogą przenieść kartę również do aplikacji Mój Carrefour, co zarazem pozwala na łatwiejsze skorzystanie z dodatkowych kuponów rabatowych oraz innych ofert i promocji. Szczegółowe zasady rabatów Karty Seniora Carrefour są dostępne na stronie internetowej Carrefour.pl oraz w sklepowych punktach obsługi klienta.

Carrefour kontynuuje również popularne rozwiązanie rabatowe dla posiadaczy aplikacji Mój Carrefour. Dzięki niej wszyscy klienci korzystający z aplikacji co tydzień w weekend otrzymują 10% rabatu na zakupy.

Niezmiennie w ramach „Karty Dużej Rodziny”, do której Carrefour przystąpił jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce, każda rodzina z miasta i okolic, która posiada co najmniej trójkę dzieci, może skorzystać z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy.

Sieć proaktywnie działa nad zapewnieniem klientom jak największej różnorodności produktów i jak najbardziej przystępnych cen. W związku z czasowym wprowadzeniem od 1 lutego zerowej stawki VAT na wybrane produkty pierwszej potrzeby Carrefour obniżył ceny ponad 18 500 artykułów, takich jak m.in. warzywa i owoce, wędliny i mięsa, olej, nabiał czy pieczywo. Dodatkowo sieć podjęła decyzję o obniżce i utrzymaniu konkurencyjnych cen na blisko 1000 kolejnych produktów, które klienci wybierają najczęściej podczas swoich zakupów, np. z kategorii kosmetyków, chemii domowej czy pozostałych produktów spożywczych nieobjętych obniżką VAT.

Zmiany wprowadzane od lutego stanowią zarazem rozwinięcie długofalowych działań Carrefour na rzecz zapewnienia klientom zakupów w przystępnych cenach. Już na początku 2020 roku, w odpowiedzi na trudną sytuację gospodarczą związaną z pandemią koronawirusa, Carrefour Polska jako jedna z pierwszych sieci w naszym kraju zdecydował o wprowadzeniu gwarancji niezmiennych cen na 150 produktów marki własnej. Działanie to dało klientom pewność, że w każdym sklepie z logo Carrefour w Polsce kupią oni popularne produkty codziennego użytku w stałej, niezmiennej cenie. Znalazły się wśród nich najbardziej potrzebne produkty spożywcze, takie jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.

Dodatkowo w 2021 roku ruszyła długofalowa kampania „Ceny niskie jak dawniej”, w ramach której można było kupić w atrakcyjnej cenie m.in. produkty znanych marek dostawców, produkty marki Carrefour, a także artykuły ekologiczne, regionalne i lokalne. Promocje na produkty sięgały 30%, a często nawet ponad 40%, i charakteryzowały się prostymi, transparentnymi mechanizmami.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Źródło: inf. pras.