Carrefour sponsorem 3. Gdańsk Maratonu

4 kwietnia 2017

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Carrefour, nowa partner strategiczny FOB, po raz pierwszy został sponsorem 3. Gdańsk Maratonu. Zaangażowanie Carrefour w wydarzenia biegowe w Polsce jest związane z realizacją kampanii „Z miłości do Zdrowia”, promującej zdrowy styl życia i aktywność fizyczną wśród klientów i pracowników sieci handlowej.

Carrefour od kilku lat angażuje się we wspieranie maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także dużej rangi wydarzeń sportowych takich jak m.in. Tour de Pologne. Cieszę się, że w tym roku zostaliśmy sponsorem 3. Gdańsk Maratonu. Trójmiasto to ważne dla Carrefour Polska miejsce, w którym znajduje się wiele sklepów naszej sieci, w tym m.in. nowoczesna, popularna wśród mieszkańców i turystów Galeria Morena. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wspólnego kibicowania. Przygotowaliśmy wiele atrakcji zarówno dla maratończyków, jak i dla kibiców. Na naszym stoisku w AMBEREXPO każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Robert Noceń, Sekretarz generalny Carrefour Polska.

3. Gdańsk Maraton, którego sponsorem Carrefour jest po raz pierwszy, to część tegorocznego sezonu biegowego sieci handlowej. Firma planuje także wsparcie imprez biegowych w innym miastach Polski.

Poprzez sponsoring biegów, Carrefour zachęca klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki czemu zarówno biegacze, jak i kibice mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie.

Promocja zdrowego stylu życia

’Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” sieć handlowa organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia” oraz wspiera ogólnopolskie i lokalne wydarzenia sportowe. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.

Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.

źródło: informacja prasowa firmy