Carrefour sponsorem 15. Poznań Maratonu

8 października 2014

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest promowanie zdrowego odżywiania oraz aktywnego stylu życia, Carrefour został sponsorem 15. Poznań Maratonu i będzie kibicować biegaczom 12 października. Sieć jest także wyłącznym fundatorem owoców i innych produktów spożywczych, które znajdą się w punktach odżywiania na trasie i na mecie biegu.

Carrefour Polska promuje zdrowy tryb życia realizując strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie. Poza wsparciem maratończyków w dniu imprezy w stolicy Wielkopolski, sieć organizuje też 10 i 11 października konsultacje dietetyczne w hipermarkecie Carrefour w Poznaniu przy ul. Szwedzkiej 6. Eksperci doradzą osobom przygotowującym się do 15. Poznań Maratonu co jeść przed i po długim biegu, a także jak się szybko zregenerować. Jednocześnie wszyscy klienci będą mogli dowiedzieć się jak właściwie się odżywiać i prawidłowo komponować swoje posiłki.

Carrefour przygotował również specjalną stronę internetową: www.carrefour.pl/maratony, na której biegacze znajdą praktyczne wskazówki dotyczące diety, która pomoże w przygotowaniu się do maratonu. Porady znaleźć można również na fanpage’u Carrefour.

Sezon biegowy tej jesieni Carrefour rozpoczął sponsorując 32. Wrocław Maraton, który odbył się 14 września, a następnie wspierał biegaczy podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego.

Angażowanie się w sponsoring imprez sportowych oraz zachęcanie klientów, a także całego społeczeństwa polskiego do aktywnego spędzania czasu i zdrowego odżywiania to elementy kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour. Sieć promuje aktywny styl życia także wśród swoich pracowników: wszyscy chętni otrzymali bezpłatne pakiety startowe na maratony sponsorowane przez firmę.

Również oferta Carrefour sprzyja prowadzeniu zdrowego stylu życia. W dziale „Targ Świeżości” w hipermarketach sieci można znaleźć szeroki wybór sezonowych i egzotycznych warzyw i owoców, znajdują się tam również owoce i warzywa pochodzące z upraw ekologicznych. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” Carrefour wzbogaca też ofertę produktów lokalnych, wspierając rozwój polskich małych i średnich przedsiębiorstw oraz gospodarstw rolnych.

Źródło: informacja prasowa