Carrefour podkreśla wagę różnorodności

4 sierpnia 2021

Dotyczy firmy: Carrefour Polska,

Przyjazna szkoła wspiera różnorodność uczniów i pomaga dzieciom w dokonywaniu ich własnych wyborów. Podkreśla to Carrefour w uruchomionej właśnie kampanii.

– Jeszcze nigdy w najnowszej historii, powrót do szkoły po długich miesiącach spędzonych „na zdalce”, nie był tak wyczekiwany i jednocześnie nie budził tak wielkich emocji. Nasze dzieci potrzebują nie tylko nowej wyprawki szkolnej, ale przede wszystkim zrozumienia i akceptacji. Chcemy pomóc uczniom i ich rodzicom dobrze przygotować się do tej wyjątkowej okazji – mówi Michał Sacha, dyrektor Marketingu, Digital, IT i e-Commerce w Carrefour Polska.

Główną oś kampanii, którą w telewizji można oglądać od 1 sierpnia, stanowi spot reklamowy ukazujący szkolną rzeczywistość w jej całej różnorodności. Widzimy radosne momenty uczniów pierwszego dnia w szkole, która wraca „po lockdownie”. Warstwę muzyczną filmu stanowi nowa wersja piosenki Majki Jeżowskiej „Wszystkie Dzieci Nasze Są”, która zachęca do otwierania się na różnorodność w szkole.

Już wkrótce w ramach internetowej części kampanii firma rozpocznie też aktywne działania z popularnymi influencerami na TikToku. Tu, zwłaszcza na młodszych odbiorców, czekają m.in. angażujące konkursy z nagrodami. Będą to pierwsze tak aktywne działania Carrefour w tym kanale.

Źródło: inf. pras.