Allegro uruchamia nowy kanał kontaktu dla Głuchych

19 listopada 2021

Dotyczy firmy: Allegro,

Wprowadzony przez Allegro nowy kanał kontaktu dla osób Głuchych pozwoli na konsultacje online przy udziale tłumacza polskiego języka migowego.

Allegro stara się dołożyć starań, aby proces zakupowy w serwisie był intuicyjny i komfortowy oraz zapewniał wysoką jakość obsługi. Dotyczy to w szczególny sposób grup konsumentów_ek zagrożonych wykluczeniem, dla których platforma przygotowuje rozwiązania szyte na miarę.

– Każdą innowację, która pozwala nam zwiększyć dostępność i poprawić wygodę klientów przyjmujemy z entuzjazmem. Kontakt z naszymi konsultantami przy wsparciu tłumacza polskiego języka migowego pozwoli jeszcze lepiej zadbać o klientów niesłyszących, którzy do tej pory mieli do dyspozycji kanały, takie jak e-mail czy tradycyjny czat. Wideorozmowa pozwoli na szybsze udzielenie wsparcia oraz wierzymy, że przełoży się na większą satysfakcję naszych klientów – mówi Wojciech Feliś z zespołu Consumer Experience. Jednocześnie zależy nam na tym, aby zapewnić pełne techniczne wsparcie osobom, które korzystają z naszych automatów One Box by Allegro – dlatego na każdym urządzeniu obok informacji w alfabecie Braille’a znajduje się QR kod z usługą Tłumacza Migam dla osób niesłyszących – dodaje Wojciech Feliś.

Nowy kanał kontaktu dla osób Głuchych nie jest pierwszą inicjatywą platformy, która ma na celu przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Allegro w niedawno opublikowanym Technologicznym Credo oraz Strategii CSR oraz Zrównoważonego Rozwoju podkreśla, że koncentruje się m.in. na wspieraniu pozytywnej transformacji cyfrowej i integracji.

Jednym z przykładów podjętych działań jest Infolinia Allegro dla Seniorów. Allegro dostosowało także swoją aplikację do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących oraz prowadzi konsultacje z partnerami społecznymi, aby nowe usługi już od etapu projektu odpowiadały na różnorodne potrzeby kupujących.

Aby skorzystać z usługi Tłumacza Migam, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w formularzu kontaktowym. A w przypadku korzystania z „One Box by Allegro” należy zeskanować QR kod który znajduje się pod ekranem automatu. Klienci_ki mogą także połączyć się bezpośrednio korzystając ze strony allegro.pl/zobacz/jezyk-migowy

Źródło: inf. pras.