8000 talerzyków Danone na Facebooku. Grantobiorcy szukają poparcia wśród internautów.

22 października 2012

Dotyczy firmy: Danone,

W 10. edycji programu Podziel się Posiłkiem firma Danone realizuje wyłącznie działania oparte na zaangażowaniu lokalnych społeczności i konsumentów. Przykładem jest prowadzona właśnie akcja: „Talerzyki na sprzęciki. Zostań Dobroczyńcą od kuchni!”. Dzięki niej 32 organizacje społeczne – Grantobiorcy PsP z całej Polski – mogą zdobyć wyposażenie kuchni lub stołówki.
O zdobyciu nagród zadecyduje kreatywne i pomysłowe wykorzystanie wydarzeń budzących największe zainteresowanie internautów – do promocji projektów realizowanych przez organizacje.

Akcja jest prowadzona na Facebooku i odbywa się głównie przy wsparciu społeczności lokalnych oraz internautów. W aplikacji uruchomionej specjalnie na potrzeby akcji w profilu PsP – internauci wybierają organizację i projekt, któremu chcą pomóc. Następnie, również w aplikacji, deklarują ile ‘talerzyków’ prześlą organizacji. Ostatnim etapem udziału jest zakup produktów Danone, wycięcie zadeklarowanej ilości ‘talerzyków i przesłanie na adres wybranego grantobiorcy. W zależności od uzyskanego na Facebooku poparcia organizacje mogą zdobyć jedną z 32 nagród:

  • 10 nagród o wartości 2500 pln
  • 10 nagród o wartości 1250 pln
  • 12 nagród o wartości 750 pln

W tym roku talerzyki znajdują się m.in. na produktach: Natura (jogurt naturalny), Gratka, Danone Pitny, Activia (jogurt naturalny), Dan`mleko.

Fanpage aplikacji Talerzyki na Sprzeciki

W tym roku firma Danone po raz pierwszy udostępniła specjalny przewodnik z poradami i praktycznymi rozwiązaniami, dzięki którym grantobiorcy mogą organizować kampanie promocyjne na własnym terenie, zwiększać zasięg swojej akcji i zdobywać poparcie projektu w mediach oraz internecie.
Regionalne kampanie tworzą dzieci, które na co dzień korzystają z pomocy organizacji społecznych a także szkoły, instytucje, sklepy i osoby prywatne.

Źródło: materiały prasowe