Antalis Poland w kampanii na rzecz wsparcia edukacji dzieci z Haiti

28 maja 2018

Dotyczy firmy: Antalis Poland,

Producent ekologicznych wyrobów papierniczych, przy wsparciu dostawcy Antalis Poland, partnera Forum Odpowiedzialnego Biznesu, rozpoczyna globalną współpracę z fundacją Un Enfant Par La Main, członkiem globalnej sieci ChildFund Alliance, z wykorzystaniem marki Cyclus. Ta inicjatywa umożliwi 420 dzieciom z haitańskiej szkoły Bon Berger kontynuowanie edukacji w bezpiecznych warunkach.

Cyclus we współpracy z fundacją Un Enfant Par La Main będzie wspierać odbudowę i doposażenie szkoły znajdującej się w południowo części Haiti, zdewastowanej po przejściu huraganu Matthew.

Cyclus zachęca użytkowników biznesowych, projektantów i drukarnie do wzięcia udziału w projekcie odbudowy szkoły za pomocą prostej interaktywnej gry dostępnej pod adresem www.haiti.cycluspaper.com. Gra obejmuje różne zadania, takie jak odbudowa boiska, ścian i dachu budynku – w ten sposób gracze mogą bezpośrednio wpłynąć na odnowienie szkoły. Budowa zostanie ukończona w momencie, gdy liczba uczestników osiągnie 5 tysięcy. Dostępne będą również informacje na żywo o aktualnym postępie prac.

Aby zaangażować drukarnie, projektantów i innych użytkowników w kampanię, Arjowiggins Graphic będzie promować inicjatywę przez mailing bezpośredni, grafiki, filmy, banery i media społecznościowe.

Kampania jest realizowana w Polsce przez Antalis Poland, partnera Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Christophe Hunaut, Prezez Zarządu: – Jesteśmy dumni z naszego uczestnictwa w kampanii Cyclus, która wspiera edukację najbardziej potrzebujących dzieci. Dzięki niej możemy też zaprezentować fakturę, odcienie oraz wykończenie materiałów drukowanych na tym pierwszorzędnym i ekologicznym papierze. Dzięki innowacyjnemu procesowi produkcji Cyclus ogranicza zanieczyszczenie środowiska do minimum. Taki papier nie tylko wzmacnia politykę odpowiedzialności społecznej każdej firmy, ale także zapewnia komunikację za pomocą materiałów drukowanych najwyższej jakości, o minimalnym wpływie na środowisko.

Kampania rozpoczyna się 14 maja i będzie trwała do końca czerwca 2018 r.

źródło: materiały prasowe firmy