Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Do kreowania wizerunku firmy najczęściej wykorzystują działania, które niewiele kosztują, a mogą przyczynić się do poprawy relacji z klientami. Gdy w grę wchodzą inwestycje, dzięki którym można by naprawdę wiele zrobić dla środowiska, ale wymagałoby to wyrzeczeń w postaci choćby niewielkiego spadku przychodów, chętnych brakuje – uważa Paweł Grzybowski, członek zarządu Klubu Gaja. Prędzej czy później rynek prawdopodobnie wymusi większe wyrzeczenia. Jak wynika z opublikowanych w marcu tego roku badań Eurobarometru (ośrodka badań opinii publicznej Komisji Europejskiej), zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie wody i powietrza to najważniejsze kwestie dotyczące środowiska, o które martwią się Europejczycy i które mają coraz większy wpływ na ich życie.
Magdalena Krukowska (Forbes, 26.06.2008)
🏃♀️🏃♂️ Podczas #MoveYourself Challenge – Miesiąca Sportu - pracownice i pracownicy #Objectivity przebiegli i przejechali łącznie 24 788 km, co przełożyło się na ponad 17 tysięcy złotych dla Oliwki i Michała, którzy potrzebują specjalistycznej rehabilitacji💖 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/moveyourself-challenge-kilometry-dla-malych-bohaterow/
🇺🇦 #Biedronka podsumowuje dotychczasową #pomoc dla Ukrainy 👇 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/biedronka-podsumowuje-dotychczasowa-pomoc-dla-ukrainy/ #SolidarnizUkrainą #CSRwPL
Pomóżcie nam szerzyć informację: Telefon Zaufania 116 111 prowadzony przez @DajemySile działa również w języku ukraińskim i rosyjskim - dzięki temu wsparcie może uzyskać młodzież z Ukrainy 🇺🇦. To ważne, żeby mogli uzyskać pomoc psychologiczną!