Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Odbyło się drugie spotkanie z cyklu HR Lightning Coffee organizowane przez AmRest. Wydarzenie poświęcone było tematyce szeroko rozumianego rozwoju organizacji w oparciu o ludzi, a także programów rozwojowych i szkoleniowych dla pracowników.
HR Lightning Coffee to połączenie trzech, dobrze przemyślanych słów: HR – wskazującego branżę oraz tematykę spotkania, Lightning (ang. błyskawica) – podkreślającego szybkość i efektywność oraz Coffee – charakteryzujące luźny i nieformalny charakter spotkania interesariuszy AmRest.
Sama formuła eventu została utworzona w zgodzie z istniejącą od przeszło 20 lat koncepcją „lightning talk”, która dopiero teraz wkracza na meetup’owe salony i wprowadza świeżość w obszarze dzielenia się wiedzą. Pomysł opiera się na błyskawicznych wypowiedziach prelegentów, które mają zachęcić słuchaczy do dalszej, burzliwej dyskusji i wymiany doświadczeń.
– Pierwsze spotkanie przyjęto z dużym entuzjazmem. Zarówno uczestnicy, jak i sami prelegenci dostrzegli w nim możliwości dla własnego rozwoju, oraz ciekawych rozwiązań dla swoich organizacji. Kolejna odsłona cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem, o czym może świadczyć wyczerpana ilość miejsc już w pierwszym dniu zapisów – mówi Patryk Józefowicz, Employer Branding Manager w AmRest. – Tym razem skupiliśmy się na tematyce szeroko rozumianego rozwoju, jego wpływu na organizację, w szczególności w ujęciu ludzkim. Poruszyliśmy kwestie dotyczące m.in. indywidualnego rozwoju pracowika czy roli programów zarządzania talentami w firamach. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy dostarczyć uczestnikom sporej dawki wiedzi i inspiracji – podsumowuje Patryk Józefowicz.
– Pierwsze spotkanie przyjęto z dużym entuzjazmem. Zarówno uczestnicy, jak i sami prelegenci dostrzegli w nim możliwości dla własnego rozwoju, oraz ciekawych rozwiązań dla swoich organizacji. Kolejna odsłona cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem, o czym może świadczyć wyczerpana ilość miejsc już w pierwszym dniu zapisów – mówi Patryk Józefowicz, Employer Branding Manager w AmRest.
– Tym razem skupiliśmy się na tematyce szeroko rozumianego rozwoju, jego wpływu na organizację, w szczególności w ujęciu ludzkim. Poruszyliśmy kwestie dotyczące m.in. indywidualnego rozwoju pracowika czy roli programów zarządzania talentami w firamach. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy dostarczyć uczestnikom sporej dawki wiedzi i inspiracji – podsumowuje Patryk Józefowicz.
Źródło: mat. pras.
✍️ 🇵🇱 What's the status of #workforce #reskilling & #upskilling in Poland? 🎙️ Find out in our latest interview with Marzena Strzelczak, new Board Member of CSR Europe & President of the #CSR Network Responsible Business Forum Poland. 👉https://bit.ly/3OXgHcL #thoughtleadership
Program #LifeON @FundacjaAtalaya ma na celu wspieranie osób nastoletnich opuszczających pieczę zastępczą i stawiających pierwsze kroki w samodzielnym, dorosłym życiu 🙌 W inicjatywę zaangażowany jest nasz partner strategiczny @PepcopI 👏 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/pepco-wspiera-mlodziez-w-ramach-programu-life-on-fundacji-atalaya/
💡 W jaki sposób #firmy mogą zaangażować się w #COP15 Business Advocacy Campaign? Jako członek kolacji Business for Nature serdecznie zachęcamy do rejestracji i udziału w webinarze @BfNCoalition 🤝 ➡️ https://www.businessfornature.org/news/cop15-business-webinar #ForNature #ClimateAction