Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Ursula von der Leyen, szefowa Komisji Europejskiej, zapowiedziała, że UE zwiększy cel redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 r. z 40 do co najmniej 55 proc. w odniesieniu do poziomu z 1990 r.
Według założeń unijnego Europejskiego Zielonego Ładu, Europa ma do 2050 r. stać się kontynentem całkowicie neutralnym klimatycznie. W wygłoszonym dziś w Parlamencie Europejskim orędziu o stanie UE, Ursula von der Leyen, szefowa Komisji Europejskiej, podkreślała, że spełnienie tych ambicji będzie niemożliwe bez zwiększenia celów redukcji emisji do 2030 r. do co najmniej 55 proc. w odniesieniu do poziomu z 1990 r.
Wzrosną też środki przeznaczone na ekologiczną transformację. Prawie 40% środków dostępnych w ramach narzędzia NextGeneration Unia zamierza przeznaczyć bezpośrednio na realizację celów określonych w Europejskim Zielonym Ładzie.
Co roku Komisja Europejska publikuje sprawozdanie z postępów działań UE w dziedzinie klimatu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj >>
W swoim wystąpeniu Ursula von der Leyen poparła także plany Komisji Europejskiej dotyczące ustanowienia “ram dla płacy minimalnej” w Europie. Szczegóły tutaj >>
Relacja ze spotkania FOB “Neutralność klimatyczna. Realny cel czy utopijna wizja?”
Firmy, miasta, regiony czy państwa stoją przed wyzwaniem zdefiniowania i realizacji celów związanych z osiągnięciem neutralności klimatycznej. Na ile ich plany są możliwe do wykonania, a na ile wciąż pozostają nierzeczywistą perspektywą? To zagadnienie podjęli uczestnicy wydarzenia “Neutralność klimatyczna. Realny cel czy utopijna wizja?”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Spotkanie odbyło się 30 czerwca w formule online.
Wraz z eksperckim gronem:
Goścmi wydarzenia byli:
Nie zabrakło również głosu firm, które stoją przed wyzwaniem redukcji emisji w swojej działalności. W czasie panelu dyskusyjnego przedstawiciele/ki firm wyjaśnili, jakie cele w tym zakresie sobie stawiają, jak wygląda ich realizacja, gdzie napotykają największe trudności i jak sobie z nimi radzą. Zagadnienie neutralności klimatycznej z perspektywy biznesu przedstawili:
Spotkanie poprowadziły: Izabela Rakuć-Kochaniak, członkini Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja Veolia Polska; Izabela Opałczyńska, menedżerka projektów, FOB)
Oglądaj relację z wydarzenia >>
Źródło: ec.europa.eu
Nasza koordynatorka ds. CSR, Agnieszka Krajnik, w @radiokampus opowiada o magii książek, czyli biblioterapii, o współpracy z #Zaczytani i opiece nad seniorami w tych trudnych czasach a także o naszych pełnych pasji wolontariuszach z programu #TakPomagam. https://www.facebook.com/takpomagam/videos/888149075075324
🔶 Jeśli ktoś się jeszcze nie zarejestrował na jutrzejszy webinar #TransferHUB z dr Joanną Mazur @DELabUW - to ostatni moment 😉 👉 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/kompetencje-w-pracy-doby-pandemii/ #csrwpl #praca #pracodawcy #rynekpracy #pandemia #przyszłośćpracy #automatyzacja #robotyzacja #sztucznainteligencja #ai
Właśnie ukazał się 19 Raport Dobrych Praktyk @FOB_Poland. Jak co roku mamy się czym pochwalić i znajdziecie w nim sporo przykładów działań @Orange_Polska. Więcej informacji oraz #Raport2020 do pobrania 👉👉👉 https://biuroprasowe.orange.pl/blog/dobre-praktyki-orange-polska/
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając “Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.