Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 30 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
W 2017 r. Henkel wprowadził na rynek opakowania wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu, dzięki czemu dziś, kupując produkty tej firmy, np. tabletki do zmywarki Somat, płyn do naczyń Pur czy zawieszki do toalet Bref z linii Pro Nature, użytkownicy mogą cieszyć się, że troszczą się o planetę. Organizując konkurs konsumencki, Henkel wspiera komunikację na temat stosowanych przez firmę opakowań z recyklingu i utrwala w świadomości konsumenta informację o tym, jak ważne są codzienne wybory dla środowiska.
– Linia Pro Nature jest ukoronowaniem naszych wieloletnich starań, aby zarówno opakowanie produktu, jak i jego zawartość nie szkodziły naszej planecie. Aż do 99,9% składników produktów Pro Nature jest pochodzenia naturalnego. Opakowania nawet w 100% pochodzą z recyklingu. Ponadto do 50% wykorzystanego plastiku to tzw. social plastic, czyli plastik pochodzący ze społecznej zbiórki w najbardziej zanieczyszczonych i najbiedniejszych regionach świata, których mieszkańcy w zamian za zebrane plastikowe odpady otrzymują pieniądze, produkty lub usługi. W ten sposób poprawiając standard życia najbiedniejszych, firma Henkel przeciwdziała zanieczyszczaniu plastikiem oceanów – podkreśla Patricjus Zięcik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska.
Aby wziąć udział w Recykloterii, wystarczy kupić jeden, dowolny, produkt z linii Pro Nature, wejść na stronę www.recykloteria.pl i zarejestrować paragon, a następnie odebrać wirtualną zdrapkę i sprawdzić, jakie nagrody wygraliśmy. W puli jest 60 nagród po 1000 zł, 240 – po 100 zł, 240 zestawy produktów Pro Nature oraz 100 maskotek mew, które przypominają, jak ważny dla środowiska jest dobrostan oceanów.
Recykloteria otrzyma pełne wsparcie digital: kampania będzie prowadzona na portalu VOD, na YouTubie oraz na Facebooku. Powstała też dedykowana strona internetowa www.pro-nature.pl z opisami produktów i artykułami na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju. Akcji towarzyszyć będą również promocje na Allegro. Za wsparcie w zakresie organizacji ogólnopolskiej loterii odpowiada agencja SMOLAR. Materiały POS, displaye i ulotki przygotowały firmy Altavia, Projekt Zgoda i Albedo. Kampanię PR i Influencer Marketing prowadzi Kuźnia Group, a kampanię Digital – dom mediowy Wavemaker.
źródło: mat. pras.
Podczas #TargiCSR przedstawiliśmy raport z pierwszego badania #ChapterZeroPoland 📙 🌎 Zachęcamy do lektury, a przede wszystkim do aktywnego włączenia się w działania na rzecz #climateaction: http://chapterzero.pl/aktualnosc/czy-rady-nadzorcze-dostrzegaja-ryzyka-biznesowe-zwiazane-ze-zmianami-klimatu-nowy-raport-chapter-zero-poland/ #climatechange #esg #klimat #csrwpl #sustainability #climate
W Raporcie Dobrych Praktyk @FOB_Poland znalazło się aż 9 naszych praktyk! Doceniono 6 projektów realizowanych z sukcesami od wielu lat oraz 3 nowe inicjatywy skupiające się na ochronie środowiska i eliminacji odpadów plastikowych. 👉 https://www.henkel.pl/prasa-media/informacje-materialy-prasowe/2022-06-27-9-dobrych-praktyk-henkel-polska-w-raporcie-fob-1677248 #WeAreHenkel
📰 Dziś w @rzeczpospolita w wyd. papierowym i elektronicznym o wynikach II edycji badania #DiversityINCheck i liście pracodawców najbardziej zaawansowanych w #diversity & #inclusion oraz ekspercki komentarz Marzeny Strzelczak, prezeski, dyr. gen. FOB 📊 https://www.rp.pl/biznes/art36378231-najlepsi-pracodawcy-w-zarzadzaniu-roznorodnoscia-i-inkluzji