Post Prosument – CR Navigator jesień 2011

20 września 2011

Ukazał się nowy numer CR Navigatora, kwartalnika o CSR-ze. Jesienne wydanie magazynu nosi tytuł „Post Prosument”.

W numerze m.in.:

  • Atrakcja dla inwestorów? Czy Respect Index jest wartościowym narzędziem weryfikacji i pomocnym wskaźnikiem doboru portfela inwestycyjnego? Różne punkty widzenia bez cenzury.
  • O wynikach kompleksowych badań nad CSR w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu” 
  • Jak ekologiczne rozwiązania mogą działać na zdrowie – torby wysokiego ryzyka, Charles Gerba (University of Arizona)
  • Jak wygląda interaktywne rozwiązywanie globalnych problemów? Małgorzata Piwowar (GoodBrand)

Nowe działy

OKIEM NGO

  • Co biznes kręci w NGO – Robert Kawałko (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu)
  • Dojrzałe drzewo CSR  – Sławomir Brzózek (Fundacja Nasza Ziemia)

CSR W REGIONACH

  • Zrównoważona  turystyka  – jak zrównoważony rozwój wpisuje się w strategię promocji miast i regionów?

STRATEGIE CR:

  • Tak raportują najlepsi  – rozmowa z autorami najlepszych raportów społecznych: jak powstają, jakie znaczenie mają dla organizacji i dalszego planowania zaangażowania społecznego
  • Donos Obywatelski – o tym, jak zmienić zachowania konsumentów na bardziej odpowiedzialne rozmawiają przedstawiciele mediów, III sektora oraz praktycy CSR.

KONSUMENT I TRENDY

  • Dlaczego nie wszyscy etyczni konsumenci są tacy sami: Alan Waggenberg (GoodBrand)
  • Niegrzeczni konsumenci dostają to czego chcą: Anna Rok (Grupa eFTe)
  • Certyfikat prawdę Ci powie: Cezary Lejkowski (Pro Marka)

Źródło: CR Navigator