Pióro odpowiedzialności 2016

Ta informacje została zamieszczona w portalu powyżej 8 lat temu.
Dane w niej opisane i stan prawny, na który się powołuje, mogły się zdezaktualizować.
14 stycznia 2016

Można już zgłaszać artykuły do 6. edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności”. Konkurs nagradza dziennikarzy i ekspertów CSR. Najlepsze artykuły opublikowane w 2015 roku mogą być zgłaszane zarówno przez osoby prywatne, jak i firmy, redakcje czy organizacje pozarządowe. Formularz pozostanie aktywny do 29 lutego.

Link do formularza zgłoszeń: odpowiedzialnybiznes.pl/pioro

W konkursie „Pióro odpowiedzialności” przyznawane są nagroda główna i wyróżnienia w następujących kategoriach:

  • artykuł prasowy – media drukowane,
  • artykuł prasowy – media elektroniczne,
  • artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane.

Wyboru najlepszych prac dokona jury złożone z dziennikarzy, publicystów, przedstawicieli uczelni i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Zapoznaj się z regulaminem konkursu.

Celem konkursu „Pióro odpowiedzialności” jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło 31 marca br. w Warszawie podczas ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2015. Dobre praktyki”.