Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Na stacjach paliw ORLEN w Polsce większość produktów pozapaliwowych została wytworzona lokalnie. Od 2018 r. koncern zorganizował pięć kampanii wizerunkowych promujących świadomy wybór krajowych artykułów.
– Jesteśmy firmą globalną, której połowa przychodów pochodzi z rynków zagranicznych. Równolegle jednak z sukcesem wdrażamy ideę patriotyzmu gospodarczego, współpracując na co dzień ze 170 polskimi producentami. Stawiamy przede wszystkim na partnerstwo i szukamy rozwiązań, które przynoszą korzyści dla wszystkich stron. Dzięki takiej współpracy, PKN ORLEN dynamicznie rozwija ofertę gastronomiczną w oparciu o wysokiej jakości produkty wytworzone w kraju, co doceniają nasi klienci. Z kolei polscy dostawcy, często rodzinne firmy, mają zapewniony komfort działania i stabilnego partnera. W ten sposób nasze decyzje skutecznie wzmacniają polską gospodarkę – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
PKN ORLEN zadbał o polskich dostawców również w czasie pandemii COVID-19. Po jej wybuchu koncern zorganizował akcję #WspieramyPolskę, która wspierała krajowych producentów, a jednocześnie gwarantowała im możliwość nie tylko przerwania, ale też dalszego rozwoju. W czasie trwania akcji biało-czerwona, 21-metrowa ciężarówka PKN ORLEN dotarła do 14 województw spędzając w trasie ponad 1000 godzin. Niemal 20 tysięcy uczestników miało możliwość spróbowania rodzimych produktów, które dostępne są na stacjach ORLEN. W akcję #WspieramyPolskę aktywnie zaangażowali się współpracujący z PKN ORLEN sportowcy.
Polskie produkty cieszą się dużą popularnością również za granicą – na stacjach ORLEN na Litwie 20 proc. sprzedaży pozapaliwowej to produkty wytworzone w Polsce, a w Czechach i na Słowacji to niemal 30 proc. Polskie produkty cieszą się popularnością również na należących do koncernu stacjach w Niemczech. 75 proc. całej sprzedaży płynu do spryskiwaczy stanowi tam produkt ORLEN OIL. Klienci chętnie sięgają również po soki i lody polskich producentów.
Źródło: inf. pras.
🌱How your company can help shape an ambitious global agreement #ForNature on the road to #COP15? We strongly encourage you to join @BfNCoalition's webinar 🗓️ 6 September, 10am & 5pm CEST ➡ https://bit.ly/BizWebinar_COP15
🟡 Check out the latest #CSRVoice with Marzena Strzelczak, newly elected Board Member of @CSREuropeOrg and President of our organisation 💬 https://www.csreurope.org/newsbundle-articles/csr-voice-poland-on-workforce-reskilling-and-upskilling #esg #csr #sustainability #upskilling #reskilling #upskill4future #ChapterZeroPoland #diversitycharters #workforce
🌊 Przypominamy rozmowę z dr. hab. inż. Piotrem Kowalczakiem z @IMGWmeteo: https://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/polsce-brakuje-madrego-gospodarowania-woda/ Wywiad pierwotnie ukazał się w wydanej w 2018 r. publikacji FOB "17 wyzwań dla Polski – 17 odpowiedzi. Co firmy w Polsce mogą zrobić dla realizacji #SDGs?" #woda #kryzyswodny #sdg6