Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Nestlé dołączyło do NextGen Cup Challenge. To wyzwanie, którego celem jest stworzenie w pełni nadającego się do recyklingu, kompostowalnego kubka do napojów na wynos.
Dołączając do NextGen Cup Challenge, Nestlé podjęło kolejne wyzwanie zmierzające do ograniczenia ilości odpadów z tworzyw sztucznych. Tym razem eksperci firmy, wraz z partnerami biznesowymi, pracują nad stworzeniem kubka do napojów na wynos. Ma on powstać z włókien kompostowalnych, dzięki czemu w pełni będzie nadawał się do recyklingu. Wyzwanie to jest kontynuacją serii inicjatyw i kroków podejmowanych przez Nestlé w ramach zobowiązania, aby do 2025 r. 100% opakowań firmy można było poddać recyklingowi lub ponownie wykorzystać.
– Rozwiązanie problemu odpadów z tworzyw sztucznych wymaga współpracy wielu różnych interesariuszy. Jesteśmy podekscytowani przystąpieniem do konkursu NextGen Cup Challenge łączącego start-upy, partnerów branżowych i dostawców w celu znalezienia globalnego rozwiązania pozwalającego na stworzenie takich kubków „na wynos”, które nadawałyby się do recyklingu – mówi Stefan Palzer, Dyrektor Techniczny Nestlé.
NextGen Consortium to inicjatywa łącząca przedstawicieli różnych branż. Jej celem są działania na rzecz projektowania, komercjalizacji oraz odzyskiwania alternatywnych opakowań do żywności. W ramach ogłoszonego w październiku 2018 r. NextGen Cup Challenge konsorcjum zaprosiło innowatorów, start-upy, dostawców i ekspertów branżowych do zaprojektowania nadających się do recyklingu, kompostowalnych kubków na wynos dla ciepłych i zimnych napojów. Po ogłoszeniu wyników, sześciu zwycięzców może zostać zaproszonych do udziału w programie akceleracyjnym. Wygrani otrzymają dofinansowanie w wysokości do 1 mln dolarów, co pozwoli im wprowadzić zaproponowane przez nich rozwiązania na większą skalę, tak by ostatecznie trafiły do rąk odbiorcy końcowego.
– Jesteśmy podekscytowani faktem, że Nestlé dołączyło do konkursu NextGen Cup Challenge. Wyraża to głębokie zaangażowanie tej firmy w redukcję odpadów z tworzyw sztucznych oraz chęć wniesienia swojej wiedzy w celu wsparcia globalnych odkryć w sferze zrównoważonych rozwiązań. – mówi Bridget Croke, Wiceprezes ds. Stosunków Zewnętrznych w Closed Loop Partners – firmy zarządzającej NextGen Consortium oraz wyzwaniem Cup Challenge.
Wśród partnerów założycielskich NextGen Consortium jest m.in. Starbucks, należący do AmRest oraz The Coca-Cola Company. Nestlé dołączyło do grona partnerów wspierających inicjatywę.
Źródło: inf. pras.
✍️ 🇵🇱 What's the status of #workforce #reskilling & #upskilling in Poland? 🎙️ Find out in our latest interview with Marzena Strzelczak, new Board Member of CSR Europe & President of the #CSR Network Responsible Business Forum Poland. 👉https://bit.ly/3OXgHcL #thoughtleadership
Program #LifeON @FundacjaAtalaya ma na celu wspieranie osób nastoletnich opuszczających pieczę zastępczą i stawiających pierwsze kroki w samodzielnym, dorosłym życiu 🙌 W inicjatywę zaangażowany jest nasz partner strategiczny @PepcopI 👏 https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/pepco-wspiera-mlodziez-w-ramach-programu-life-on-fundacji-atalaya/
💡 W jaki sposób #firmy mogą zaangażować się w #COP15 Business Advocacy Campaign? Jako członek kolacji Business for Nature serdecznie zachęcamy do rejestracji i udziału w webinarze @BfNCoalition 🤝 ➡️ https://www.businessfornature.org/news/cop15-business-webinar #ForNature #ClimateAction