marketingspoleczny.pl – nowy portal o marketingu społecznym i CSR

28 listopada 2014

Ruszył nowy portal internetowy dla zainteresowanych tematem komunikacji CSR i marketingu społecznego – marketingspoleczny.pl. Platforma to projekt realizowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej w ramach wdrażania strategii CSR. Na platformie zostały udostępnione materiały FOB poświęcone komunikacji w CSR.

W artykule „Komunikacja CSR – co warto przeczytać” użytkownicy nowego portalu marketingspoleczny.pl mogą zapoznać się z publikacjami Forum Odpowiedzialnego Biznesu poświęconymi komunikacji w CSR, które do tej pory wydaliśmy.

Internetowa platforma ma stać się inspiracją dla wszystkich zainteresowanych komunikacją CSR i marketingiem społecznym. Portal ma się rozwijać, a w pierwszej odsłonie portalu użytkownicy poznają zasady tworzenia kampanii Cause Related Marketing (zaangażowania społecznego) przy udziale ekspertów CSR.

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała projekt w ramach wdrażania strategii CSR dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP).

Źródła: Na podstawie materiałów prasowych