Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Forum Odpowiedzialnego Biznesu ogłosiło skład jury 11. edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności”, w którym nagradzani są piszący na temat odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju.
Konkurs „Pióro odpowiedzialności” kierowany jest do dziennikarzy i ekspertów, którzy w swojej pracy podejmują tematy związane z odpowiedzialnym biznesem i zrównoważonym rozwojem. Zakwalifikowane do konkursu artykuły ocenia eksperckie jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele mediów, naukowcy oraz reprezentantka Forum Odpowiedzialnego Biznesu:
Przebieg konkursu
W tegorocznej edycji konkursu obecne są trzy kategorie:
– Pandemia pokazała jaskrawo, jak ważne są fakty i możliwość dotarcia do wiarygodnych informacji. Nie przypadkiem pojawiło się pojęcie infodemii, a więc natłoku informacji, niekoniecznie prawdziwych, towarzyszących epidemii. Tym bardziej liczy się rzetelne dziennikarstwo. Trudno przecenić jego rolę w szybko zmieniającej się i coraz bardziej skomplikowanej rzeczywistości. W konkursie „Pióro odpowiedzialności” chcemy nagrodzić dziennikarzy i ekspertów CSR, którzy na co dzień starają się pokazywać ważne, aktualne, czasem trudne tematy dotyczące odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. To przecież dotyczy każdego z nas – mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, przewodnicząca jury konkursu.
W każdej z trzech kategorii (artykuł prasowy – media elektroniczne i drukowane; artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane; artykuł tematyczny „pandemia a miejsce pracy” – media elektroniczne i drukowane) przyznawana jest nagroda główna lub nagroda specjalna. Decyzją jury teksty mogą zostać również nagrodzone wyróżnieniem. Autorzy nagrodzonych tekstów otrzymają statuetki lub dyplomy.
Zwycięzcy 11. edycji „Pióra odpowiedzialności” zostaną ogłoszeni w kwietniu podczas premiery 19. edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.
Konkurs dla dziennikarzy i ekspertów piszących o społecznej odpowiedzialności biznesu – „Pióro odpowiedzialności” organizowany jest od 11 lat. Jego celem jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.
Więcej informacji o poprzednich edycjach tutaj >>
Regulamin >>
Źródło: Informacja własna
Dziś mieliśmy przyjemność poprowadzić zajęcia o #zarządzanieróżnorodnością i inkluzji dla słuchaczy/ek studiów podyplomowych @SGHWarsaw "Zrównoważony rozwój i odpowiedzialne zarządzanie w cyfrowej rzeczywistości", których jesteśmy partnerem. Dziękujemy za zaproszenie i dyskusję!
"We need to change the rules of business altogether, and get everybody on board...at the end of the day, we're going to have to change the accounting rules." Read the full interview with our CEO @MPB_WBCSD in @FortuneMagazine: https://fortune.com/2021/03/26/business-climate-change-capitalism-world-business-council/
"It is time to transform, it is time to think systems, it is time to create true value, now. I count on you to join us on the decisive journey of our generation." — @MPB_WBCSD, President & CEO @WBCSD #TimeToTransform #Vision2050 https://www.wbcsd.org/Overview/News-Insights/Insights-from-the-CEO/It-is-time-to-transform
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.