Garden of Words i Tesco Polska z jedynym polskim projektem nagrodzonym w The Corporate Engagement Awards

Ta informacje została zamieszczona w portalu powyżej 8 lat temu.
Dane w niej opisane i stan prawny, na który się powołuje, mogły się zdezaktualizować.
23 września 2015

Dotyczy firmy: Tesco Polska,

Prowadzony przez agencję Garden of Words program Tesco dla Szkół został wyróżniony w międzynarodowym konkursie The Corporate Engagement Awards w aż trzech kategoriach: program edukacyjny, zaangażowanie społeczności oraz PR i komunikacja. W każdej zdobył drugie miejsce. Wyniki ogłoszono 16 września br. w London Marriott Grosvenor Square.

To kolejna branżowa nagroda, po m.in. Złotych Spinaczach, Magellan Awards oraz Stevie Awards, dla prowadzonego przez Garden of Words już od 6 lat flagowego programu CSR Tesco Polska. Ubiegłoroczna edycja została nagrodzona w konkursie The Corporate Engagement Awards w kategoriach: Najlepszy program edukacyjny, Najlepsze zaangażowanie społeczności w trakcie programu CSR oraz Najlepszy PR i komunikacja zewnętrzna. To jedyne nagrody dla polskich projektów w tegorocznej edycji The Corporate Engagement Awards

The Corporate Engagement Awards są przyznawane najlepszym działaniom z zakresu programów CSR, partnerstwa korporacyjnego oraz sponsoringu. W konkursie nagradzane są projekty, które wyróżniły się wnikliwym podejściem do analizy sytuacji społecznej, a wdrażane kampanie są atrakcyjne dla grup docelowych oraz przynoszą korzyści zainteresowanym stronom.

– Zdobyte w tym roku trzy nagrody to dla naszej agencji duże wyróżnienie. Wspólnie z Tesco Polska od początku naszej współpracy stawialiśmy na innowacyjne rozwiązania w CSR i kreowanie trendów jeśli chodzi o programy edukacyjne. Drogą do sukcesu jest bliska współpraca zarówno z klientem, jak i partnerami społecznymi projektu, którymi w 12. edycji były m.in. Federacja Polskich Banków Żywności, British Council oraz Little Chef. – mówi Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca Garden of Words – Dlatego tym bardziej cieszymy się z wysokich pozycji w międzynarodowym konkursie, który nagradza najlepsze projekty CSR, doceniając skuteczne partnerstwo biznesu i organizacji społecznych.

12. edycja programu Tesco dla Szkół, prowadzona pod hasłem „Kulinarni Odkrywcy”, miała na celu rozbudzenie kulinarnej wyobraźni oraz promowanie zdrowego sposobu odżywiania wśród uczniów. Do konkursu szkoły zgłosiły ponad 400 2-minutowych filmików, które odkrywały kulinarny świat, a w działaniach edukacyjnych na portalu www.tescodlaszkol.pl wzięło czynny udział ponad 102 000 osób. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie strategii, realizację oraz komunikację programu.

Programowi towarzyszyły działania skierowane do pracowników oraz klientów sklepów sieci Tesco. 13. edycja programu, pod hasłem „Przyszłość na talerzu”, wystartowała we wrześniu b.r.