Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W rzeczywistości pełnej presji, wyzwań i słabnącej wspólnotowości, konsumenci wymagają od marek więcej, niż jakościowych produktów i usług. Zaangażowanie społeczne firm odpowiada na rosnącą wśród klientów potrzebę bezpieczeństwa.
Nowe badanie Edelman Tust Barometer Special Report wskazuje, że nabywcy i usługobiorcy coraz częściej decydują się na zakup, biorąc pod uwagę nie tylko stosunek ceny do jakości finalnego produktu. Na znaczeniu zyskują marki, zabierające głos w sprawie największych bieżących wyzwań społecznych i ekologicznych. Większa wrażliwość społeczna firm przekłada się na wzmożone wskaźniki sprzedaży – dowodzi raport.
Odpowiednia strategia biznesowa i inicjatywy korporacyjne w połączeniu z efektywną komunikacją strategiczną przekładają się na wzmożone zaufanie klientów. W takim układzie zakup może prowadzić do identyfikacji z wartościami marki, a następnie – do śledzenia kolejnych inicjatyw, częstszych zakupów i aktywnego uczestniczenia w akcjach promocyjnych.
Kluczowe wnioski z raportu:
Pełen raport dostępny tutaj >>