CSR – strategia bez wielkich budżetów

16 września 2015

Czy CSR jest skutecznym zarządzaniem bez względu na wielkość firmy? W jaki sposób wykorzystać działania CSR do prowadzenia biznesu? I wreszcie, jak skutecznie zarządzać firmą i jak zarobić więcej, wykorzystując CSR? Odpowiedzi na te i inne pytania będziemy szukać podczas konferencji „CSR – strategia bez wielkich budżetów”, organizowanej 29 września w Warszawie przez magazyn „Brief”. Forum Odpowiedzialnego Biznesu patronuje wydarzeniu.

Wokół CSR narosło przez lata wiele mitów. Niestety, niektóre z nich sprawiają, że odpowiedzialny biznes w Polsce nie może się należycie rozwijać. Z tego względu magazyn „Brief” organizuje konferencję z cyklu Brief Akademia dla MŚP, której uczestnicy będą mieli szansę zastanowić się nad tym, czy CSR to funkcja zarządcza, czy jest to podejście tylko dla dużych firm i czy o społecznej odpowiedzialności biznesu powinniśmy myśleć w kategorii kosztów, czy raczej traktować to podejście jako inwestycję.

Konferencja kierowana jest przede wszystkim, choć nie tylko, do małych i średnich przedsiębiorstw, wśród których panuje błędne przekonanie, że realizacja idei społecznej odpowiedzialności biznesu wymaga naprawdę dużych budżetów.

Wśród prelegentów konferencji znajdą się najlepsi eksperci z branży, m.in. Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Anna Pawelska, dyrektor działu audytu i CSR w firmie Martis CONSULTING, Frank Krikhaar, Global CSR Manager, Dentsu Aegis Network; Marta Zbucka, szef biura zakupów korporacyjnych w Grupie LOTOS, a także Artur Nowak-Gocławski, założyciel i szef biznesowej Grupy ANG oraz fundacji „Będę Kim Zechcę”. Patronat nad konferencją objęło Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Konferencja odbędzie się 29 wrześnie w siedzibie Denstu Aegis Network, przy ulicy Czerskiej 12
w Warszawie. Szczegółowy program dostępny na Brief.pl (zakładka >Konferencja CSR<).

Agenda

9.30

Rejestracja i poranna kawa

10.00 – 10.15

Powitanie – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”

10.15 – 10.55

Społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu – codzienność i przyszłość firm. Co zrobić, by z CSR odnieść jak najwięcej korzyści? – Anna Pawelska, Dyrektor Działu Audytu i CSR, Martis CONSULTING;

11.00 – 11.30

Innovating the way CSR is done – Frank Krikhaar, Global CSR Manager, Dentsu Aegis Network;

11.35 – 12.15

Odpowiedzialne praktyki zakupowe na przykładzie strategii CSR Grupy Kapitałowej LOTOS – Marta Zbucka, Szef Biura Zakupów Korporacyjnych, Grupa LOTOS;

12.20 – 12.50

Jak i po co komunikować odpowiedzialne podejście do biznesu – Justyna Bakalarska i Dominika Bulska, dziennikarki, magazyn „Brief”;

12.50 – 13.30

Lunch

13.30 – 14.00

Podejście MŚP do CSR – wnioski z analizy zgłoszeń do raportów „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – Marcin Grzybek, Menedżer Projektów, Forum Odpowiedzialnego Biznesu;

14.05 – 14.30

10 praktycznych refleksji na temat CSR – perspektywa ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych – Artur Nowak-Gocławski – założyciel i szef biznesowej Grupy ANG oraz Fundacji „Będę Kim Zechcę”

14.30 – 14.40

Przerwa kawowa

14.40 – 16.15

Debata: CSR opłaca się też małym

Uczestnicy:

Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Agata Kaczmarska, HR Director Poland & EE, Dentsu Aegis Network Polska

Paweł Niziński, CEO, better.

Artur Nowak-Gocławski, założyciel i szef biznesowej Grupy ANG oraz Fundacji „Będę Kim Zechcę”

Przedstawiciel MŚP

Moderuje: Katarzyna Jędrzejewska, CSR Manager, Martis CONSULTING

 

CSR – strategia bez wielkich budżetów

29.09.2015 :: godz. 10:00 (rejestracja od godz. 9:30)

Dentsu Aegis Network, ul. Czerska 12, Warszawa

Wstęp płatny – 99 PLN brutto (w tym 3-miesięczna prenumerata magazynu „Brief”)