Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Z przeprowadzonych badań wynika, że największym odbiorcą tworzyw sztucznych w Polsce jest sektor opakowań, który wykorzystuje 32,5 proc. wyprodukowanego plastiku. Polski przemysł kosmetyczny stopniowo dąży do zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych w gospodarce tak, aby odpady były ponownie wykorzystywane jako surowiec. Firma L’Oréal od ponad 10 lat angażuje się w działania z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zobowiązania Grupy L’Oréal, które zostały zawarte w programie Sharing Beauty with All, obejmują redukcję emisji gazów cieplarnianych w wartościach bezwzględnych, zmniejszenie zużycia wody, generowanie odpadów w przeliczeniu na produkt końcowy oraz poprawę transportu produktów.
Plastik stanowi blisko 60 proc. materiałów wykorzystywanych przez L’Oréal do pakowania produktów (w 2018 roku było to 104 000 ton tworzyw sztucznych), dlatego Grupa od kilku lat skrupulatnie analizuje cykl życia produkowanych opakowań celem zmierzenia jego wpływu na środowisko naturalne. Od 2007 roku wprowadzane są rozwiązania, które mają na celu zmniejszyć wagę i rozmiar opakowań, jak też wpłynąć na promocję systemów ich wielokrotnego ładowania i napełniania. Polityka optymalizacji opakowań L’Oréal opiera się na trzech filarach:
1. Szanuj zdrowie i bezpieczeństwo konsumenta oraz różnorodność biologiczną: na przykład: 100% materiałów opakowaniowych, które są w bezpośrednim kontakcie z produktem, jest zgodnych z normami jakości spożywczej,zero PVC: PVC zostało wyeliminowane z naszych opakowań produktów w 100%. 2. Zmniejsz wagę i rozmiar opakowań lub usuń je i promuj systemy wielokrotnego wykorzystania lub ponownego napełniania, a także dawki wielokrotne, zastępujące pojedyncze. 3. Zastąp niektóre tworzywa materiałami o mniejszym wpływie środowiskowym, poprzez:
Aby konsekwentnie zrealizować tę strategię i poprawiać wyniki w zakresie redukcji wykorzystywania tworzyw sztucznych, L’Oréal wyznaczył sobie następujące cele na nadchodzące lata:
źródło: mat. pras.
- Pracownice i pracownicy z obowiązkami opiekuńczymi są świadomi, odpowiedzialni, dojrzalsi - tłumaczy na łamach #ICANManagementReview Marzena Strzelczak, prezeska, dyr. gen. #FOB 📰 Zachęcamy do lektury! 👉 http://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/czas-proby-dla-kobiet/ #CSRwPL @SantanderBankPL @HenkelPolska
Grupa #Amica w odpowiedzi na niepokojące dane dot. marnowania żywności podjęła działania i przekazała 15 nowoczesnych chłodziarko-zamrażarek #NGOs wspieranym przez @Banki_Zywnosci ▶️ http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/lodowki-dla-ngo-sow-od-grupy-amica/ #CSRwPL #foodwaste #ngo #nonprofitpl #żywność
Oni pokazują, że wszystko jest możliwe! 💪 Na dobry początek 2021 roku przypominamy zwycięzców Plebiscytu na Najlepszego Sportowca #Guttmanny2020🏆 Jesteśmy dumni, że możemy ich wspierać! #TeamCiti #TezTakMozesz #Diversity #KibicujemyParaolimpijczykom @Paralympic_PL
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.