Aktualności

Reakcje firm na epidemię COVID-19

3 lipca 2020

Co o pomaganiu pokazał nam COVID-19, a co zostanie z nami po pandemii?

W trakcie pandemii COVID-19 blisko 60% Polaków zaangażowało się w pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Badanie Orange Polska pokazuje, że najczęściej przekazywaliśmy środki materialne, w tym finansowe, a prawie 41% z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując swój czas i umiejętności innym, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki seniorom. Ponad połowa badanych uświadomiła sobie, że tylko wzajemnie sobie pomagając, możemy łatwiej żyć.

30 czerwca 2020

Lyreco podsumowuje ostatnie inicjatywy pomocowe

Firma Lyreco na swojej stronie na Facebooku podsumowała swoje ostatnie inicjatywy dotyczące m.in. reakcji na skutki społeczno-ekonomiczne pandemii koronawirusa.

29 czerwca 2020

Brown-Forman Polska dla polskich medyków

Na przełomie kwietnia i maja, pracownicy Brown-Forman Polska – dystrybutora alkoholi premium, we współpracy z warszawską restauracją Zakład Mięsny, zaangażowali się w akcję dostarczania ciepłych posiłków do stołecznych szpitali. W trakcie dwóch tygodni wolontariusze dostarczyli medykom ponad 600 ciepłych posiłków.

25 czerwca 2020

Pracownicy PGNiG pomagają walczyć z epidemią

Centrum opiekuńczo-lecznicze, szpital i dwa domy pomocy społecznej otrzymują pieniądze ze zbiórki zorganizowanej przez Pracowników PGNiG SA. Inicjatywę wsparł Zarząd Spółki i Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Łączna kwota pomocy sięgnęła prawie 60 tys. złotych.

24 czerwca 2020

Program Świat Młodych Badaczy teraz także online

Seria filmików z eksperymentami z programu edukacyjnego Świat Młodych Badaczy jest teraz dostępna online. To propozycja dla wszystkich ciekawych świata dzieci, które chciałyby wcielić się w rolę małego naukowca. Wspólnie z rodzicami będą mogły między innymi zrobić klej ze skrobi lub uzyskać papier ze zużytych kartonów. Świat Młodych Badaczy online to inicjatywa firmy Henkel realizowana we współpracy z organizacją Nauka Jest Fajna!

24 czerwca 2020

Skanska wprowadza udoskonalone standardy bezpieczeństwa i przedstawia nowy koncept powierzchni biurowych

Skanska opracowała nowe zasady i przystosowała powierzchnie biurowe w regionie CEE tak, aby wesprzeć najemców swoich budynków w procesie powrotu do biur. Nowa oferta – „Care for Life Office Concept” – obejmuje rekomendacje i konsultacje związane z nowymi procedurami bezpieczeństwa i higieny, odpowiednim dostosowaniem technologii wykorzystywanych w budynkach Skanska oraz reorganizacją przestrzeni biurowych. Nowy koncept został wdrożony w budynkach spółki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej we współpracy z niezależ­nymi eksper­tami.

24 czerwca 2020

Coca‑Cola wspiera przedsiębiorcze kobiety w czasie pandemii

Coca-Cola Polska we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką aktywnie wspiera tysiące kobiet w Polsce w rozwoju zawodowym. Największa inicjatywa „Sukces to Ja”, której głównym celem jest poprawa sytuacji Polek poprzez wsparcie i aktywizację zawodową, nabrał szczególnego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19.

24 czerwca 2020

Międzynarodowi liderzy biznesowi uruchomili inicjatywę na rzecz ożywienia po COVID-19

Airbus BizLab, BASF, Boston Consulting Group, CEMEX, Citi, Endeavor, IDB Lab, IE, IESE Business School, Microsoft for Startups, South Summit i Telefonica powołały inicjatywę Restarting Together (Rozpoczynamy na nowo razem). To globalny konkurs, którego celem jest pobudzenie innowacyjnych projektów po pandemii COVID-19.

24 czerwca 2020

4,2 mld zł na walkę ze skutkami pandemii koronawirusem

BGK sprzedał kolejne obligacje na rzecz Funduszu Przeciwdziałania COVID-19. Była to pierwsza sprzedaż w formie przetargu zorganizowanego przez Narodowy Bank Polski. Do tej pory BGK pozyskał na rzecz Funduszu kwotę 42,6 mld zł.

24 czerwca 2020

Adamed partnerem merytorycznym debaty senioralnej on-line „Zdrowie w pandemii – czyli jak wejść w dobrej kondycji do nowej normalności i budować siły do dalszej walki z koronawirusem?”

Adamed, polska firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, jest partnerem merytorycznym debaty senioralnej on-line „Zdrowie w pandemii – czyli jak wejść w dobrej kondycji do nowej normalności i budować siły do dalszej walki z koronawirusem?”, która odbędzie się 30 czerwca w Warszawie.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc