Aktualności

Informacje z zakresu CSR od firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu

24 września 2020

Konferencja Champions 12.3 – Organizacja Narodów Zjednoczonych wskazuje Tesco jako lidera w zakresie walki z marnowaniem żywności

Aż jedna trzecia produktów spożywczych marnuje się każdego roku na całym świecie. Organizacja Narodów Zjednoczonych dąży do tego, aby do 2030 roku, przy współpracy przedsiębiorców sektora spożywczego, zmniejszyć o połowę ilość marnowanej żywności. Tesco pokazuje, że przy odpowiednim podejściu, realizacja założonych planów jest możliwa.

24 września 2020

„RakReaton”, czyli sprawdzian z WF-u w ramach zaangażowania społecznego firmy

W ramach Kampanii Złotej Wstążki ruszyło ogólnopolskie wyzwanie pokonania we wrześniu miliona kilometrów, aby 100 000 złotych trafiło na leczenie dzieci chorych na nowotwory. Partnerem RakReatonu jest Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, której fundatorem jest Totalizator Sportowy.

23 września 2020

Bank BNP Paribas w giełdowym indeksie WIG-ESG

Po kwartalnej rewizji indeksów po sesji giełdowej 18 września 2020 r. Bank BNP Paribas znalazł się w składzie indeksu WIG-ESG.

23 września 2020

Bank BNP Paribas kolejny raz platynowym partnerem Infoshare 2020

23 września rozpoczyna się Infoshare 2020 – największe technologiczne wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej, którego platynowym parterem jest po raz kolejny Bank BNP Paribas. Po raz pierwszy impreza odbędzie się online. Bank BNP Paribas podzieli się swoimi doświadczeniami z cyfrowej transformacji w czasach pandemii. Zaprasza także do rozmów startupy i instytucje otoczenia biznesu działające w obszarze SDG (Sustainable Development Goals).

21 września 2020

Powstanie park z oranżerią w Wilanowie – mieszkańcy dzielnicy będą mogli zgłaszać pomysły na jego zagospodarowanie

W Wilanowie powstanie ponad 2-hektarowy park z oranżerią, będący integralną częścią inwestycji Wilanów Park realizowanej przez firmę Ceetrus. Cykl spotkań pt. Rozmowy Sąsiedzkie, w ramach których mieszkańcy Wilanowa będą zgłaszać swoje propozycje względem terenów zieleni, rozpocznie się 22 września br. w Urzędzie Dzielnicy Wilanów. Pomysły i potrzeby mieszkańców będą jedną z podstaw do stworzenia wytycznych dla architektów i projektantów.

18 września 2020

Złota Tarcza dla ING

ING Bank Śląski otrzymał Złotą Tarczę – główną nagrodę przyznaną przez jury konkursu „17 Celów” podczas 5. Edycji Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych. Organizatorem wydarzenia jest Fundacja CSR Res Severa.

18 września 2020

Mieszkańcy Chełma i rejonu Rudnik skorzystali z programu „Lato z CEMEX”

CEMEX Polska odpowiada na wyzwania i potrzeby związane ze skutkami trwającej pandemii COVID-19wśród najważniejszych grup swoich interesariuszy. W okresie od lipca do września CEMEX zaprosił dzieci oraz seniorów ze społeczności lokalnych wokół swoich zakładów do uczestnictwa w Programie „Lato z CEMEX”, na który złożyły się różnorodne zajęcia edukacyjne oraz rekreacyjne, organizowane z uwzględnieniem najważniejszych zasad bezpieczeństwa.

18 września 2020

Grupa BNP Paribas z nagrodą World’s Best Bank for Financial Inclusion 2020

Grupa BNP Paribas została nagrodzona tytułem World’s Best Bank for Financial Inclusion 2020. Magazyn Euromoney docenił zaangażowanie społeczne banku i zwiększenie dostępności we wdrażaniu jego produktów oraz usług.

18 września 2020

L’Oréal w gronie liderów rankingu Różnorodności i Włączenia Społecznego

W tegorocznym, globalnym Rankingu Różnorodności i Włączenia Społecznego obejmującym 100 organizacji, L’Oréal uzyskał najwyższą jak dotąd szóstą pozycję. Firma została uznana za działania wspierające różnorodność płciową i kulturową wśród swoich pracowników. Doceniono ją także za otwartość na integrację i wspieranie osób wykluczonych społecznie. Ranking bazuje na wskaźniku różnorodności i włączenia społecznego firmy Refinitiv. W ramach badania ocenianych było ponad 9000 firm z całego świata.

18 września 2020

Carrefour Polska wprowadza system Nutri-Score do oznaczania produktów marki własnej

Pierwsze produkty marki własnej Carrefour z oznaczeniem Nutri-Score pojawiły się już na półkach sklepów Carrefour. Sieć rozpoczęła wdrażanie produktów z dobrowolnym systemem znakowania wartością odżywczą do sprzedaży. Nutri-Score ma budować większą świadomość żywieniową społeczeństwa i pomagać w wyborze wartościowych pod względem odżywczym produktów.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc