Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Hiszpańska organizacja Club de Excelencia en Sostenibilidad wydała raport dobrych praktyk CSR, stanowiący zbiór przykładów działań liderów społecznej odpowiedzialności w Hiszpanii. Club de Excelencia en Sostenibilidad jest partnerską organizacją FOB w ramach sieci CSR Europe. Raport został wydany w dwóch…
Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprasza na pierwsze w tym roku „Rozmowy o odpowiedzialnym biznesie” zatytułowane „Czy można zmierzyć zaangażowanie społeczne firmy”. Spotkanie odbędzie się 10 marca o godz. 15.00, w Cafe Studio 18, przy ul. Brackiej 18, w Warszawie. Wstęp wolny…
19 grudnia ukazała się publikacja wydawnictwa Boston Media „Odpowiedzialny Biznes – Ekologia, Etyka, Społeczeństwo” dystrybuowana z dziennikiem Rzeczpospolita. Publikacja powstała pod patronatem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tytuł w sposób wysoce merytoryczny prezentuje jak istotną kwestią jest integracja założeń CSR (Corporate…
17 grudnia 2008 r. ukazało się „Kompendium CSR” dystrybuowane z Gazetą Prawną. Publikacja przygotowana została przez dziennikarzy gospodarczych we współpracy z CSRinfo. Kompendium opisuje praktyki CSR, ma służyć za poradnik i źródło fachowej wiedzy, a poprzez liczne przykłady praktyk zainteresować…
W sobotę, 28 lutego, warszawskie Centrum Handlowe „Targówek” zainicjowało edukacyjny program ekologiczny „Centrum z Klimatem” firmy Manhattan Real Estate Management. To już drugi obiekt w stolicy, po Centrum Handlowym „Reduta”, w którym klienci będą mogli dowiedzieć się, jak na co…
Laureatem X, jubileuszowej edycji Nagrody im. prof. Aleksandra Gieysztora, przyznawanej za szczególne osiągnięcia na rzecz ochrony narodowego dziedzictwa kulturowego, został prof. dr hab. Jan K. Ostrowski, dyrektor Zamku Królewskiego na Wawelu. Kapituła Nagrody Gieysztora, obradująca pod przewodnictwem prof. Andrzeja Rottermunda,…
Raport „Oferta banków dla organizacji pozarządowych” sporządzony przez portal finansowy Bankier.pl we współpracy z portalem organizacji pozarządowych ngo.pl przedstawia analizę oferty banków pod kątem oferty dedykowanej organizacjom non-profit. Badanie zostało przeprowadzone już po raz trzeci. Zła sytuacja finansowa oraz trudności…
Powstające razem z eko-firmami tzw. zielone miejsca pracy powinny gwarantować pracownikom stosowną płacę i godziwe warunki. W przeciwnym wypadku wysiłki wkładane w odbudowę światowej gospodarki i w zrównoważony rozwój mogą zostać zmarnowane. Raport „High Road or Low Road? Job Quality…
Firma Google ujawniła, że prowadzi prace nad narzędziem pozwalającym zmierzyć poziom zużycia energii w domach. Nowy program Google Powemeter ułatwi użytkownikom racjonalizację wykorzystania energii, przyczyni się do redukcji zanieczyszczeń i spowolnienia zużycia zasobów naturalnych. PowerMeter zostanie wprowadzony na rynek jako…
„Działania społeczne prowadzone za pośrednictwem fundacji korporacyjnych są dla firm opłacalną formą promocji wizerunkowej, bo koszt prowadzenia programu społecznego jest dużo niższy niż koszt kampanii reklamowych” – powiedział Krzysztof Kaczmar w wywiadzie na PRoto. Rozmawiała Kinga Kubiak (PRoto.pl, 05.02.2009). Źródło
Wybierz rok
Wybierz miesiąc