Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Firma Nestlé rozpoczyna realizację trzech nowych inicjatyw mających na celu partnerską współpracę z rządami, organizacjami pozarządowymi oraz małymi przedsiębiorstwami. Informacja została ogłoszona w momencie, gdy Nestlé rozpoczynało dwudniowe forum poświęcone Tworzeniu Wspólnej Wartości w Nowym Jorku we współpracy z Biurem…
ProLogis, wiodący deweloper centrów dystrybucyjnych na świecie, poinformował dziś, że opublikował trzeci roczny Raport o zrównoważonym rozwoju (tzw. Sustainability Report), zawierający nowe i zaktualizowane informacje na temat wydajności ekologicznej, społecznej i ekonomicznej spółki w roku 2008. „W trzecim roku sprawozdawczości…
W czwartek 16 kwietnia wydawnictwo Axel Springer Polska opublikowało pierwszy w swojej historii „Raport ekologiczny”. Dokument przedstawia działalność firmy pod względem standardów i wyzwań ekologicznych w 2008 roku. Szesnastostronicowy raport podzielony jest na trzy części. W pierwszej przedstawione zostały szczegółowe…
Strategiczne zaangażowanie Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy w projekt o dużym znaczeniu dla polskiego dziedzictwa narodowego i zbudowana wokół niego kampania promocyjna zostały docenione główną nagrodą w konkursie Mocni Wizerunkiem, organizowanym w ramach VIII Kongresu Public Relations. W latach 2004-2005…
Atrium European Real Estate, właściciel sieci centrów handlowych, planuje wprowadzenie programu oszczędności w należących do niego obiektach w Polsce. Celem programu jest zmniejszenie zużycia mediów o 20 proc. w skali roku. Plan jest częścią strategii firmy, której istotnym elementem jest…
O znaczeniu wolontariatu dla profesjonalizacji sportu w Polsce będą dyskutować uczestnicy II Ogólnopolskiej Konferencji „Wolontariat w sporcie”. FOB zostało Partnerem Wspierającym wydarzenia. Konferencja „Wolontariat w sporcie” to jedyne w Polsce spotkanie poświęcone roli wolontariuszy w organizacji imprez sportowych oraz codziennej…
Nestlé S.A. wydało roczny raport z zakresu odpowiedzialności biznesu za 2008 rok zatytułowany „Nutritional needs and quality diets” („Potrzeby żywieniowe i właściwe sposoby ich zaspokajania”). Pełna wersja raportu dostępna jest w wersji angielskiej, a jego skrót w wersji polskiej.
Zwracają mniejszą uwagę na status społeczny, chętniej zmienią swojego Mercedesa na Micrę – dlaczego kobiety zasiadające w zarządach pomogą swoim firmom przejść przez recesję? Anjana Ahuja (The Times, 19.03.2009) Źródło
Raport opublikowany przez agendę ONZ na rzecz wolontariatu, United Nations Volunteers (UNV) podkreśla wielkie znacznie aktywności społecznej i wolontariatu dla osiągnięcia celów rozwojowych, jakie społeczność międzynarodowa postawiła przed sobą. Aleksandra Soboń-Smyk (NGO.pl, 18.03.2009) Źródło
W Polsce ponad 50% średnich i 40% małych firm popiera ideę społecznej odpowiedzialność biznesu (CSR). Tak wynika z opublikowanego w grudniu 2008 r. raportu z badań KMU Forschung Austria. Mariusz Juszczyk (NGO.pl, 13.03.2009) Źródło
Wybierz rok
Wybierz miesiąc