Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Zakończyły się cztery regionalne etapy Konkursu E(x)plory. Młode talenty z całej Polski walczyły o miejsca w finale, który odbędzie się w październiku w Gdyni. W internetowym głosowaniu #biletnafinał, można zagłosować na projekt, który dołączy do grona finalistów. Głosowanie trwa do 20 czerwca. Plebiscyt wspiera Grupa LOTOS, która jest mecenasem Programu E(x)plory.
W Wielkopolsce Orange Polska korzysta już z dwóch farm wiatrowych, które produkują zieloną energię pokrywającą ok. 9 proc. całkowitego rocznego zapotrzebowania operatora. Dzięki temu usługa Orange Flex stała się pierwszą na polskim rynku całkowicie neutralną klimatycznie usługą telekomunikacyjną. Jej obsługa i sprzedaż są wolne od papieru i plastiku, a emisje CO2, których nie da się wyeliminować, operator równoważy m.in. inwestycjami w bioróżnorodny las.
Pegasus, najstarszy azyl dla zwierząt w Polsce, ruszył z kampanią To nie KONIEc, zachęcając firmy do wirtualnej adopcji koni. Akcję zapoczątkował Provident, międzynarodowa instytucja finansowa, ratując 20-letnią klacz po przejściach i gwarantując jej godną emeryturę. Wsparcie firm oraz osób prywatnych to jedyna szansa na przetrwanie schroniska.
Firma Samsung Electronics Polska została doceniona za działania wspierające realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ oraz przeciwdziałanie ekonomicznym i społecznym skutkom pandemii Covid-19. W X edycji Listków CSR Tygodnika POLITYKA wśród najwyżej nagrodzonych inicjatyw, znalazł się autorski program edukacyjny Samsung CyfrOFFy kONtakt, wspierający rodziców i nauczycieli w kształtowaniu dobrych nawyków cyfrowych.
Coca-Cola zostaje pierwszym globalnym partnerem wdrożeniowym w projekcie oczyszczania rzek fundacji The Ocean Cleanup. Partnerstwo łączy globalną sieć Coca-Cola z technologią The Ocean Cleanup, wspierając rozwiązania dla 15 rzek na całym świecie, aby zapobiegać przedostawaniu się plastikowych odpadów do oceanów.
W Centrum Sportu w Raszynie zainaugurowano pilotażowy program Dobra Drużyna PZU, promujący aktywność fizyczną dzieci i młodzieży. Ambasadorką akcji jest Iga Świątek. W ramach trzyletniego programu PZU będzie wspierał finansowo szkolne i inne amatorskie kluby i drużyny sportowe, szczególnie w mniejszych ośrodkach w ramach wyrównywania szans.
Jak i dlaczego sektor finansowy włącza się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ? O tym 17 czerwca o godz. 16:00 opowie Agnieszka Michalik, ekspertka ds. CSR i zrównoważonego rozwoju w Banku BNP Paribas. Adresowany do studentek i studentów webinar organizowany jest w ramach cyklu otwartych spotkań Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Na spotkanie obowiązuje rejestracja.
ERGO Hestia kolejny rok z rzędu zostaje nagrodzona Srebrnym Listkiem CSR przez Tygodnik „Polityka”. To wyróżnienie dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm. ERGO Hestia jest jedynym ubezpieczycielem wśród laureatów.
PKN ORLEN został nagrodzony Złotym Listkiem CSR Polityki w zestawieniu firm odpowiedzialnych społecznie za 2020 rok. To jest dziesiąty Listek dla Spółki, która otrzymuje je od początku istnienia rankingu. Koncern dostał również wyróżnienie specjalne – Diamentowy Listek CSR. Listki CSR…
W ramach akcji „Dobre Kilometry” Fundacja BNP Paribas zobowiązała się przekazać organizacjom społecznym łącznie 45 tys. zł., jeśli pracownicy Banku BNP Paribas pokonają w maju 50 tys. kilometrów biegając, jeżdżąc na rowerze i uprawiając inne sporty dystansowe. Pomimo kapryśnej, majowej pogody zakładany próg został szybko osiągnięty. Łącznie, osoby zatrudnione w „Banku zmieniającego się świata” pokonały 71 951,56 kilometrów, czyli blisko siedemdziesięciokrotność długości Wisły.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc