Aktualności

12 lipca 2021

Bank BNP Paribas został Opiekunem Chapter Zero Poland

Od Partnerów

Bank BNP Paribas został partnerem wspierającym Chapter Zero Poland, programu rozwoju kompetencji organów zarządczych i nadzorczych spółek, którego celem jest zwiększenie zaangażowania biznesu w walkę ze zmianami klimatu. Jako Opiekun Chapter Zero Poland będzie miał możliwość uczestniczenia w posiedzeniach ciał zarządczych programu i zaangażowania w wydarzenia edukacyjne. W maju Przewodniczącą Rady Chapter Zero Poland została Lucyna Stańczak-Wuczyńska, Przewodnicząca Rady Nadzorczej BNP Paribas Bank Polska.

9 lipca 2021

Razem dla dobra dzieci

Od Partnerów

Fundacja Castorama wraz z innymi organizacjami i firmami, we współpracy z Fundacją Medicover, wyremontowały taras i ogród w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym w Otwocku. Od teraz przebywające tam dzieci mogą w pełni korzystać z pięknej pogody i bawić się na zewnątrz budynku.

9 lipca 2021

PZU Sponsorem Oficjalnym 78. Tour de Pologne

Od Partnerów

PZU został Sponsorem Oficjalnym 78. Tour de Pologne. Największy polski ubezpieczyciel jest także sponsorem klasyfikacji Najlepszy Góral PZU Tour de Pologne. Najważniejsza impreza kolarska w Polsce ruszy 9 sierpnia w Lublinie a zakończy się 15 sierpnia na krakowskich Błoniach.

9 lipca 2021

2 mln zł od Grupy Santander Bank Polska na wsparcie psychiatrii dzieci i młodzieży

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Przez cały czerwiec klienci Grupy Santander Bank Polska mogli przekazywać dowolne kwoty na zbiórkę charytatywną „Podwójna Moc Pomagania”. Grupa przekazała 1 mln zł na start akcji i dodatkowo do każdej wpłaty na konto Fundacji Santander, bank dopłacał drugie tyle. W sumie szpitale otrzymają 2 mln zł.

9 lipca 2021

200 ton karmy dla bezdomnych zwierząt od Nestlé

Od Partnerów

Nestlé Purina podsumowuje swoje zaangażowanie na rzecz bezdomnych zwierząt w okresie pandemii. Wiodący producent zbilansowanej karmy dla zwierząt przekazał nieodpłatnie polskim schroniskom blisko 200 ton karmy. To ilość pozwalająca zapewnić milion* posiłków dla psów i kotów z ponad 50 ośrodków w całym kraju.

9 lipca 2021

Zrównoważony ślad cyfrowy. Na czym polega odpowiedzialność przyszłości?

Aktualności FOB

Czym jest zrównoważony ślad cyfrowy? Na co zwrócić uwagę, aby odpowiedzialnie i skutecznie nim zarządzać? Szereg odpowiedzi na ważne dla firm pytania przynosi najnowsza publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Partnerami projektu są Santander Bank Polska i firma Orange.

9 lipca 2021

Globalne sieci handlowe we wspólnej kampanii klimatycznej Race to Zero

Od Partnerów

Ingka (grupa IKEA) oraz Grupa H&M, Kingfisher oraz Walmart nawiązują współpracę w ramach wspólnej kampanii Race to Zero, która ma na celu zapobieganie skutkom zmian klimatu. To nowa inicjatywa stworzona we współpracy z agendą ONZ ds. klimatu UNFCCC ze wsparciem Światowej Rady Biznesu do spraw Zrównoważonego Rozwoju (WBCSD). Wybrane sieci, w imieniu branży detalicznej, zobowiązały się do podjęcia wszelkich działań dążących do zatrzymania kryzysu klimatycznego, a także zachęcają inne firmy do przyjmowania strategii redukcji emisji dwutlenku węgla zgodnie z celem ONZ obniżenia globalnego ocieplenia do limitu  1.5°C, w ramach przygotowań do szczytu klimatycznego ONZ COP26 w Glasgow.

8 lipca 2021

Ku włączającej transformacji rynku pracy

Aktualności FOB

Postęp technologiczny, starzenie się społeczeństwa i globalizacja powodują zmianę sposobu organizacji i świadczenia pracy. W obliczu tych zmian, wiele zawodów i zadań ulega przetasowaniu, co stanowi zagrożenie dla pracowników, zwłaszcza tych wykonujących rutynowe i powtarzalne zadania, o niższym poziomie wykształcenia, osób starszych, a także dla kobiet.

7 lipca 2021

Członkowie rad nadzorczych muszą ponownie przemyśleć obowiązki prawne w związku z kryzysem klimatycznym

Aktualności FOB

Zmiany klimatyczne są obecnie powszechnie uznawane za zjawisko stwarzające nie tylko istotne ryzyko dla przedsiębiorstw, ale również poważne zagrożenie dla stabilności światowego systemu finansowego

7 lipca 2021

„TAK! dla edukacji klimatycznej” podczas Gdynia Design Days 2021

Od Partnerów

Trwa 14. edycja Gdynia Design Days, nadbałtyckiego festiwalu designu. Tegoroczne hasło – solidarni – nawiązuje nie tylko do szeroko pojmowanego projektowania, lecz również współodpowiedzialności. W motyw przewodni festiwalu wpisuje się również kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej”, której partnerem jest IKEA Retail Polska. Edukacja klimatyczna leży u podstaw walki z kryzysem klimatycznym, a skuteczna walka, jest możliwa jedynie dzięki wspólnym wysiłkom firm, rządów i społeczeństwa.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc