Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
W połowie lipca Komisja Europejska ogłosiła główną część Pakietu Fit for 55 tj. pakietu zmian legislacyjnych mających na celu ograniczenie emisyjności gospodarki europejskiej o co najmniej 55 proc. do 2030 roku, względem 1990 roku. Nie czekając na wdrożenie regulacji wiele firm, w tym VELUX, podejmuje działania na rzecz ograniczenia emisji wyprzedzając cele unijne.
CEMEX zaprezentował Raport Zintegrowany za rok 2020: „Safe. Essential. Resilient.” Zawiera on analizę strategicznej wizji firmy, wyników operacyjnych, ładu korporacyjnego i tworzenia wartości na poziomie globalnym. W raporcie podkreślono reakcję firmy na pandemię COVID-19, istotne znaczenie działalności gospodarczej, strategię działań na rzecz klimatu pn. Climate Action oraz zaangażowanie w innowacyjność branży poprzez odkrywanie nowych możliwości tworzenia wartości.
Grupa CCC przystąpiła do inicjatywy Organizacji Narodów Zjednoczonych Fashion Industry Charter for Climate Action. Tym samym spółka znalazła się w gronie globalnych liderów z branży, którzy zobowiązują się do wspólnej walki o zrównoważoną modę i prowadzenia biznesu w sposób przeciwdziałający zmianom klimatu. CCC realizuje działania na rzecz odpowiedzialnego biznesu wypełniając cele Strategii Zrównoważonego Rozwoju GO.22.
Rozwiązywanie problemów współczesnego świata, takich jak zmiany klimatu, ubóstwo czy ograniczony dostęp do edukacji wymaga zaangażowania, wiedzy i doświadczenia, również ze strony biznesu. Powołana niedawno Fundacja Deloitte Polska będzie realizować inicjatywy, które mają wpływ na życie społeczności angażując w nie pracowników firmy. Prezesem Fundacji Deloitte został Adam Mariuk.
Raport Roczny Grupy ORLEN za 2020 rok, przygotowany w formule zintegrowanej, jest już dostępny w wersji online. To dokument prezentujący finansową oraz pozafinansową działalność koncernu. W siódmej edycji przedstawiono także założenia i cele ogłoszonej w minionym roku strategii Grupy ORLEN do 2030 roku. Wytycza ona drogę do nowego, zrównoważonego biznesu i jest odpowiedzią koncernu na globalne trendy technologiczne, środowiskowe oraz konsumenckie.
Abyśmy mogli skutecznie określić kluczowe kierunki, na których powinniśmy się skupić w ciągu najbliższych trzech lat, potrzebujemy opinii osób, organizacji, instytucji z nami współpracujących.
W trosce o seniorów i niełatwą ich sytuację społeczną Adamed dla Seniora oraz Głos Seniora 27 lipca br. wspólnie rozpoczynają ogólnopolską kampanię pod nazwą „Poznaj Swojego Sąsiada – Seniora”. W ten sposób, organizatorzy akcji promują pomoc sąsiedzką dla potrzebujących seniorów…
Dzięki współpracy z Fundacją Nasza Ziemia, pracownicy Leroy Merlin przed zorganizowaniem akcji sprzątania lokalnych terenów, przeszli odpowiednie szkolenia online, uzyskując merytoryczną wiedzę, w praktyce umożliwiającą bezpieczne przygotowanie tego typu wydarzeń społecznych.
Wspierając lokalną społeczność i dbając o dziedzictwo historyczne, firma Leroy Merlin po raz kolejny dołącza do Społecznej akcji sprzątania grobów Żołnierzy AK Zgrupowania ,,Żywiciel’’. ,,Uczcijmy pamięć bohaterów, wspólnie sprzątając groby i kwatery żoliborskich powstańców na Cmentarzu Wawrzyszewskim i Powązkach Wojskowych’’.
Nadzieja Biedronki to nagroda specjalna dla najlepszego zawodnika XII Międzynarodowych Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Już po raz kolejny zostaną rozegrane w Warszawie. Tym razem w formule międzynarodowej, aby umożliwić udział chętnym drużynom zza granicy. Kto okaże się w tym roku najlepszy? Tego dowiemy się w najbliższą sobotę, 24 lipca.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc