Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Firma Deloitte Audyt sp. z o.o. sp. k., za pośrednictwem Fundacji Deloitte, dołączyła do grona przyjaciół Fundacji Happy Kids, dla których ważna jest troska o losy najbardziej potrzebujących. W myśl zasady Making an impact that matters, Fundacja Deloitte postanowiła zaangażować się w pomoc dla dzieci z domów dziecka i pieczy zastępczej.
Grupa Santander oraz Formuła 1® uruchamiają globalny program skierowany do start-upów i scale-upów z 11 krajów (Niemcy, Argentyna, Brazylia, Chile, USA, Hiszpania, Meksyk, Portugalia, Polska, Wielka Brytania i Urugwaj). Celem programu jest opracowanie zrównoważonych rozwiązań dla sektora motoryzacyjnego w obszarach: mobilność, logistyka i transport, a także kompensacja emisji dwutlenku węgla.
W krakowskiej TAURON Arenie odbył się mecz charytatywny „Iga Świątek i przyjaciele dla Ukrainy”, którego celem było zebranie środków na pomoc dzieciom i nastolatkom dotkniętym wojną w Ukrainie. Podczas wydarzenia zebrano 2,5 miliona złotych. Sponsorem głównym meczu był PZU.
Rozwój asortymentu o produkty zrównoważone oraz troska o dobrostan zwierząt to kluczowe elementy strategii odpowiedzialnego biznesu Kaufland. Dlatego sieć sukcesywnie rozszerza liczbę marketów, w których klienci/tki mają dostęp do świeżych ryb, pozyskanych zgodnie z międzynarodowym Standardem Zrównoważonego Rybołówstwa MSC.
Zakończyła się piąta edycja konkursu grantowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Wśród organizacji, które otrzymały tegoroczne wsparcie znalazły się: Fundacja Niezwyczajni z Józefowa, Fundacja dla Wolności z Warszawy oraz Młodzieżowy Ośrodek Pracy Twórczej z Dąbrowy Górniczej.
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie i partner strategiczny FOB, jest współautorem pierwszego raportu na temat zrównoważonego rozwoju w obszarze europejskiej logistyki i łańcucha dostaw.
Pepco Poland Sp. z o.o., jako pierwsza polska firma podpisała międzynarodową umowę licencyjną z Forest Stewardship Council® (FSC) tworzącą system certyfikacji lasów. To kolejny ważny krok na drodze zrównoważonego rozwoju Pepco.
Grupa Raben wspiera Szlachetną Paczkę jako partner logistyczny od 2019 roku. Podczas Weekendu Cudów operator angażuje swoich praocwników/ce, w tym kierowców i logistyków, a także udostępnia swoje pojazdy, aby dotrzeć z pomocą na czas do najbardziej potrzebujących. W czerwcu br. Grupa Raben zaangażowała się również w specjalną edycję Szlachetnej Paczki – Solidarną Paczkę dla rodzin z Ukrainy.
Bank Credit Agricole opublikował Raport odpowiedzialnego biznesu za 2021 r. W tym roku poświęcił więcej miejsca ujawnianiu kwestii środowiskowych i związanych z wpływem na klimat, w tym zrównoważonemu finansowaniu. Raport przygotowany jest wg międzynarodowego standardu raportowania GRI Standards i zgodnie z zasadami prostego języka.
W najnowszej kampanii społecznej Kompania Piwowarska postawiła sobie ambitny cel – znaleźć nową formę dla przekazu, by nigdy nie prowadzić po spożyciu alkoholu i zaangażować w ten przekaz jak najszersze grono odbiorców. W ten sposób powstała akcja „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc