Aktualności

Informacje z zakresu CSR od firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu

18 września 2009

Pasja i działanie w walce z niedożywieniem dzieci

Rozpoczęła się 7. edycja programu społecznego Podziel się Posiłkiem, przedsięwzięcia, dzięki któremu w ostatnich latach do potrzebujących dzieci trafiło ponad 8 milionów posiłków. W tym roku organizatorzy pragną przekazać ich kolejny milion. Skala problemu Niedożywienie jest jednym z największych nierozwiązanych…

18 września 2009

Ogólnopolska Zbiórka Żywności Podziel się Posiłkiem!

25 i 26 września w ponad 2 000 sklepów na terenie całej Polski odbędzie się Zbiórka Żywności. Na wszystkich, którzy pragną podzielić się posiłkiem z niedożywionymi dziećmi, czekać będzie ponad 30 000 wolontariuszy Banków Żywności. Wspólnie możemy pomóc w realizacji…

18 września 2009

„1 euro to majątek” – nowa kampania IKEA i UNICEF!

Międzynarodowy Dzień Walki z Analfabetyzmem co roku przypomina nam o problemie, z którym boryka się ponad miliard ludzi na świecie. Mimo szybkiego rozwoju naukowego i technologicznego, prawie100 milionów dzieci ma bardzo ograniczony dostęp do podstawowej edukacji. Aby to zmienić, w…

18 września 2009

Warsztaty na jesienne zapominanie

Osoby po 60-tce traktują często problemy z pamięcią i koncentracją jako naturalne dolegliwości. Tymczasem uczestnicy Warsztatów Pamięci dla Seniorów pokazują, że te trudności można skutecznie przezwyciężyć – wystarczy entuzjazm i odrobina samozaparcia. Najbliższa okazja do walki z zapominaniem już we…

18 września 2009

Program wolontariatu pracowniczego w GlaxoSmithKline

Firma GlaxoSmithKline od tego roku wprowadziła program wolontariatu pracowniczego, w ramach którego pracownicy inicjują i realizują własne projekty wolontariackie. Do tej pory ponad 200 pracowników zaangażowało się w ten program. Podstawowym założeniem wolontariatu pracowniczego w GlaxoSmithKline jest umożliwienie pracownikom wykorzystania…

4 września 2009

Październikowe wiadomości z CSR Europe

Nowości z rynku SRI, postępy w pracach nad standardem społecznej odpowiedzialności ISO, raport społeczny Toyota Motor Europe, marketingowe trendy CSR, IT w zarządzaniu wodą, manifest Vattenfal o neutralizacji emisji CO2 – to jedne z licznych informacji, z którymi mogą się…

1 września 2009

Żyj odpowiedzialnie!

Kompania Piwowarska wprowadza na materiały promocyjne swoich marek znak „Żyj odpowiedzialnie”. Od września będzie go można zobaczyć w reklamach prasowych, na plakatach,  banerach internetowych, a także w sklepach i gastronomii m.in. na lodówkach z piwem. Również w reklamach radiowych będzie…

1 września 2009

Ekologiczna nominacja dla Kompanii

Kompania Piwowarska, największy polski producent piwa, znalazła się w elitarnym gronie firm nominowanych do ekologicznej nagrody Panteon Polskiej Ekologii. Konkurs ma za zadanie wyróżnić firmy i projekty działające na rzecz poprawy jakości środowiska naturalnego w Polsce. Konkurs Panteon Polskiej Ekologii…

27 sierpnia 2009

Gorączka 360º wśród managerów Kompanii Piwowarskiej

460 menedżerów KP, w 3 miejscach w Polsce, w 40 grupach szkoleniowych uczy się jak być dobrym przywódcą. Jednym z elementów strategii wspierających kulturę firmy jest rozwój menedżerów w oparciu o 6 Zasad Przywództwa.  Zasada, która obecnie jest wdrażana w…

27 sierpnia 2009

Anna Binkowska z „Kobiety i Życia” i Cezary Galek z „Radia Zachód” laureatami konkursu dla dziennikarzy „Tak! Pomagam”

Anna Binkowska z redakcji miesięcznika „Kobieta i Życie” oraz Cezary Galek z „Radia Zachód” zostali laureatami pierwszej edycji konkursu dla dziennikarzy „Tak! Pomagam”, którego organizatorem jest Provident Polska. Jury dokonało wyboru z 58 zgłoszonych do konkursu prac, które konkurowały ze…

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc