Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
PKN ORLEN wspiera działania mające na celu ograniczenie pandemii COVID-19. Pracownicy koncernu w ramach wolontariatu będą wspierać seniorów w codziennych czynnościach, takich jak wizyty w aptece, urzędzie czy też zakupach domowych. Firma bierze udział w Solidarnościowym Korpusie Wsparcia Seniorów – nowym rządowym programie, którego celem jest ochrona osób starszych.
W obliczu drugiej fali pandemii koronawirusa, Carrefour jako pierwsza firma handlowa w Polsce, podjął decyzję o uruchomieniu kolejnej puli środków z przeznaczeniem na wsparcie personelu medycznego 41 szpitali zakaźnych w całym kraju. Po raz kolejny polskie szpitale zostały objęte bezpośrednią pomocą żywnościową świadczoną przez zlokalizowane w ich sąsiedztwie hipermarkety należące do sieci.
Trwa pandemia Covid-19. Zmarło już ponad milion osób na całym świecie. Druga fala pandemii przybiera na sile, a my musimy szczególnie zadbać o nasze zdrowie i bezpieczeństwo naszych rodzin. Kluczowa w tym momencie jest szeroka i powszechna edukacja o profilaktyce.
Wystartowała X edycja projektu „Planeta Energii”. Tegoroczna odsłona wydarzenia organizowanego przez Energę z Grupy Orlen będzie wyjątkowa, gdyż łączy się z akcją „Edukacja zdalna z energią”. Dzięki programowi nauczyciele zyskają cenną wiedzę i skuteczne narzędzia do kształcenia on-line lub w formie hybrydowej.
PZU przekaże kolejnych 200 tzw. opasek życia szpitalom, w których leczeni są pacjenci chorzy na COVID-19. Pierwsze takie urządzenia trafiły do placówek w maju. Opaska życia to innowacyjne na skalę światową rozwiązanie, które analizuje kluczowe parametry życiowe pacjentów i alarmuje personel medyczny w przypadku zagrożenia życia
Firma Chiesi Poland aktywnie wspiera walkę z pandemią wirusa SARS-CoV-2. Firma przekazała środki i sprzęt o wartości ponad 1 miliona złotych na wsparcie polskiego systemu ochrony zdrowia od końca marca do początku sierpnia 2020 r. – informuje portal rynekzdrowia.pl
Od początku pandemii koronawirusa w Polsce, CEMEX Polska przekazał ponad 10 tysięcy maseczek chirurgicznych, ponad 13 tysięcy sztuk rękawiczek, 84 przyłbice oraz 300 fartuchów dziewiętnastu organizacjom pozarządowym, placówkom medycznym i szkolnym w społecznościach lokalnych, z którymi sąsiadują zakłady CEMEX.
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Pandemia wirusa SARS-CoV-2 na stałe zmieniła naszą rzeczywistość. Pojawiło się wiele ograniczeń i związanych z nimi wyzwań w życiu prywatnym i zawodowym. Z wieloma wyzwaniami musiały się zmierzyć również dzieci.
W trakcie pandemii COVID-19 blisko 60% Polaków zaangażowało się w pomoc osobom potrzebującym wsparcia. Badanie Orange Polska pokazuje, że najczęściej przekazywaliśmy środki materialne, w tym finansowe, a prawie 41% z nas aktywnie wzięło udział w akcjach pomocowych, ofiarując swój czas i umiejętności innym, na przykład szyjąc maseczki, robiąc zakupy i gotując posiłki seniorom. Ponad połowa badanych uświadomiła sobie, że tylko wzajemnie sobie pomagając, możemy łatwiej żyć.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc