Aktualności

8 listopada 2021

Nowe partnerstwo na rzecz zrównoważonej mody

Od Partnerów

Marka Perwoll, należąca do firmy Henkel, podjęła współpracę z programem Top Model. Duet powstał z myślą o edukacji i budzeniu świadomości w zakresie odpowiedzialnej mody.

8 listopada 2021

Realizacja celów klimatycznych jest dużym wyzwaniem dla spółek w Polsce

CSR w Polsce

Ze 140 spółek w głównych indeksach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW), jedynie 14 przyjęło dotychczas jakiekolwiek cele klimatyczne. Jest to znacznie poniżej poziomu obserwowanego na parkietach zachodnich. 

8 listopada 2021

8 proc. mieszkańców UE nie jest w stanie ogrzać swoich domów

CSR na świecie

Przeprowadzone przez Eurostat badanie wykazało, że w 2020 r. aż 8% ludności UE nie było w stanie odpowiednio ogrzać swojego domu. W Polsce ten problem dotyka 3,2% ankietowanych. 

5 listopada 2021

Carrefour planuje osiągnąć neutralność klimatyczną do 2040 roku

Od Partnerów

Grupa Carrefour ogłosiła plan uzyskania globalnej neutralności węglowej w przeciągu dwóch najbliższych dekad. Sieć zakłada m.in. znaczące obniżenie poziomu emisji gazów cieplarnianych, rezygnację z fluorowych czynników chłodniczych, dalsze obniżanie konsumpcji energii elektrycznej oraz korzystanie z prądu pochodzącego wyłącznie ze zrównoważonych źródeł już od 2030 roku.

5 listopada 2021

Co się dzieje w wolontariacie i wolontariacie pracowniczym? [prasówka #2]

Aktualności FOB,

Stale śledzimy informacje o wolontariacie i wolontariacie pracowniczym w Polsce i na świecie. Dziennie spływa do nas nawet kilkaset linków. Chcemy się dzielić tymi, które naszym zdaniem mogą Was zainteresować, zainspirować, rozwinąć, lub zmienić wasze spojrzenie na wolontariacki świat.

4 listopada 2021

Znamy zwycięzców Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju 2021

Aktualności FOB

4 listopada br. w przestrzeni Kinogram w Fabryce Norblin odbyła się gala 15. edycji Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju. Nagrodzono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za rok 2020. Nagrodę główną konkursu otrzymały Żabka Polska i ING Bank Śląski. Wyróżniono również Allegro, CCC, Globe Trade Center, Solaris Bus and Coach. Konkursowi przyświeca idea upowszechniania i wzrostu znaczenia tematyki zrównoważonego rozwoju, jak również promocji raportowania niefinansowego w Polsce i wskazania dobrych praktyk w tym obszarze.

4 listopada 2021

Zmieniają biznes w Polsce i popularyzują zrównoważony rozwój

Aktualności FOB, CSR w Polsce

4 listopada podczas uroczystej gali poznaliśmy laureatów_ki 4. edycji Nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes”, przyznawanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Gali towarzyszyły wystąpienia dr hab. Bolesława Roka, prof. ALK i Marcina Tischnera, specjalista ds. zrównoważonego rozwoju. Zapis transmisji z wydarzenia dostępny jest na portalu Odpowiedzialnybiznes.pl oraz w mediach społecznościowych FOB.

4 listopada 2021

Rozwój partnerstwa w odpowiedzialnym biznesie

Aktualności FOB

Do grona partnerów strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu dołączyły w 2021 roku cztery nowe firmy, wspierając tym samym rozwój współpracy w obszarze odpowiedzialnego biznesu oraz wzmacniając działania edukacyjne służące upowszechnianiu standardów CSR i zrównoważonego rozwoju. Program Partnerstwa FOB powiększył się o: DB Cargo Polska, Grupę Kapitałową PKP Energetyka, KUKE S.A., Pepco Poland.

4 listopada 2021

Grupa Amica stawia na różnorodność w 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

Od Partnerów

Trwa nabór do 18. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, programu edukacyjnego skierowanego do studentów, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Grupa Amica jest partnerem projektu oraz opiekunem jednej spośród czterech realizowanych ścieżek – zarządzania różnorodnością. Najaktywniejsi uczestnicy mają szansę na płatny staż…

3 listopada 2021

Konsumenci oczekują, że biznes postawi na zrównoważony rozwój

Aktualności FOB, CSR w Polsce

W „Rzeczpospolitej” ukazał się dziś artykuł Anity Błaszczak na temat oczekiwań społeczeństwa względem biznesu. Na konieczność dostosowania się i wiarygodnej odpowiedzi firm na rosnącą presję konsumencką wskazał na łamach „Rz” Miłosz Marchlewicz, menedżer promocji, komunikacji i projektów FOB. 

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc