Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Technologia medyczna wciąż ewoluuje, oferując pacjentom najnowsze rozwiązania i leczenie. Spółka Samsung Electronics Switzerland wspiera ten rozwój i rozwija swoje produkty.
Celem projektu jest wydłużenie cyklu życia budynków i materiałów budowlanych oraz promowanie rozwiązań z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego w budownictwie. W przedsięwzięcie zaangażowanych jest 16 organizacji z krajów Unii Europejskiej oraz z Serbii i Hong Kongu.
IKEA Retail w Polsce podejmuje działania wspierające różnorodność, tworząc tym samym sprawiedliwe, równe i włączające miejsce pracy. Jednym z przykładów jest druga edycja programu stażowego „Liczą się umiejętności. IKEA przypomina o tym przy okazji Światowego Dnia Walki z Dyskryminacją Rasową, obchodzonego 21 marca.
To nagroda przeznaczona dla pracodawców, którzy wyznaczają standardy na rynku pracy i charakteryzują się nowoczesnym podejściem w kwestii polityki personalnej oraz rozwoju pracowników, a także szanują i w pełni wspierają model równowagi pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym.
Wraz ze Światowym Dniem Konsumenta, obchodzonym 15 marca, rozpoczyna się druga edycja kampanii edukacyjnej Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych, mająca na celu zachęcić konsumentów do podejmowania decyzji żywieniowych w sposób bardziej świadomy. Ułatwiają to oznaczenia Nutri-Score, obecne na coraz większej liczbie produktów spożywczych.
Santander Bank Polska pomaga lokalnym społecznościom oraz dzieciom i młodzieży. Do końca marca można wnioskować o granty w dwóch programach – Tu Mieszkam, Tu Zmieniam Eko i Banku Młodych Mistrzów Sportu.
W ramach inicjatywy, firma zobowiązuje się do kontynuowania działań mających na celu zmniejszanie ilości opakowań wprowadzanych na rynek, zwiększenie ich recyklowalności i udziału surowców wtórnych, a także podjęcia działań w zakresie eliminacji opakowań nadmiernych i problematycznych, efektywnego wsparcia systemu zbiórki i recyklingu opakowań oraz podniesienia jakości i efektywności edukacji konsumentów.
Od 2021 r. 100% zapotrzebowania na energię elektryczną browarów należących do Kompanii Piwowarskiej jest pokrywane energią pochodzącą z wiatru dostarczaną przez RWE. Nowouruchomiona farma wiatrowa zaspokaja 54 proc. zapotrzebowania Kompanii Piwowarskiej na energię elektryczną niezbędną do warzenia piw w Dojlidy Browar Białystok, LECH Browary Wielkopolski i Tyskich Browarach Książęcych.
Po pamiętnym 24 lutego 2022 roku, IKEA Retail w Polsce podjęła szereg działań, dzięki którym pomoc otrzymało prawie 230 tys. osób (w Polsce i Ukrainie). Firma kontynuuje w tym roku projekty na rzecz osób, które musiały opuścić swoje domy i znalazły schronienie w Polsce i chce ich wesprzeć m.in. w zdobyciu zatrudnienia, nauce języka, integracji dzieci i młodzieży oraz ustabilizowaniu sytuacji życiowej, w tym znalezieniu nowego domu.
Sieć Carrefour pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów w recepturach swoich produktów marki własnej, a także eliminuje dodatki niepożądane, wychodząc ponad aktualne przepisy prawa w tym zakresie. W 2022 roku dzięki zmianom receptur firma ograniczyła zużycie soli o ponad 3,5 tony, zużycie cukrów o prawie 17 ton oraz zużycie tłuszczu o 656 kilogramów.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc