Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
5 maja obchodzimy Dzień Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Wg różnych danych w Polsce żyje od 4 do 7 mln osób z niepełnosprawnościami.
Gdyński Ladies’ Jazz Festival to największe święto kobiecej muzyki. Jest to jedyny tego typu festiwal jazzowy na świecie, który na scenę zaprasza wybitne i wyjątkowe artystki świata jazzu, swingu, latino czy inteligentnego popu. Od pierwszej edycji Ladies’ Jazz Festival wzbudzał duże zainteresowanie nie tylko fanów, ale także największych sław. Tegoroczny festiwal potrwa od 26 do 31 lipca.
Ubiegły rok dla całego rynku upłynął pod znakiem trudności wynikających z pandemii. Również dla LPP był to czas olbrzymich wyzwań. Jednak, pomimo kryzysu i walki o przetrwanie, spółka konsekwentnie kontynuowała realizację zobowiązań podjętych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet”, przewidzianej na lata 2020-2025. Równolegle, coraz większego znaczenia na rynku nabierają standardy pozafinansowej oceny spółek ESG.
Siemens już od ponad ćwierć wieku współpracuje z uczelniami wyższymi, by promować światowej klasy rozwiązania napędzające polską gospodarkę. Jednym ze sztandarowych działań jest przyznawana wraz z Politechniką Warszawską Nagroda Naukowa. Właśnie rusza nabór zgłoszeń do 26 edycji wydarzenia.
Pandemia zachęciła klientów powyżej 60 roku życia do większej aktywności w Internecie, w tym także do zdalnego bankowania. Prawie 32% klientów Santander Bank Polska w tej grupie wiekowej bankuje zdalnie, ale jest jeszcze spora część, która z różnych przyczyn z bankowości internetowej i mobilnej nie korzysta. Dlatego właśnie Santander Bank Polska wspiera te osoby w samodzielnym bankowaniu z domu i zachęca do udziału w programie #ZalogujSeniora.
VI edycja „Barometru zdrowych domów” pokazuje, że zdrowy dom jest bardzo ważnym aspektem w życiu Polaków i zyskuje na znaczeniu, jako siła napędowa remontów oraz inwestycji w nowe miejsce zamieszkania. Zdrowie i komfort życia rodziny są dla 75 proc. badanych najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu prac remontowych.
29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.
Nestlé w okresie pandemii postanowiło otoczyć szczególną troską tych, którzy na co dzień bohatersko troszczą się o innych. Do połowy 2021 r. firma, we współpracy z Fundacją Lekarze Lekarzom oraz Raben Logistics, przekaże ok. 4,5 mln produktów spożywczych i butelek wody o łącznej wartości blisko 9 mln złotych. Produkty trafią do personelu medycznego w całej Polsce, w pierwszej kolejności do 190 placówek.
Troska o planetę, zdrowie i dobre samopoczucie pracowników, a przy tym chęć pomagania innym, od lat determinują podejście Kompanii Piwowarskiej do zrównoważonego rozwoju. W tym roku lider branży piwnej w Polsce korzysta zarówno ze sprawdzonych rozwiązań, jak i nowych narzędzi, by realizować działania w dwóch filarach nowej strategii biznesowej – Planeta i Ludzie.
W raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2020. Dobre praktyki” znalazło się 10 dobrych praktyk z firmy Hochland Polska. Najnowszy opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu największy w Polsce przegląd CSR i zrównoważonego rozwoju potwierdza ogromną mobilizację i zaangażowanie w walkę z pandemią.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc