Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Trendbook opracowany przez agencję reklamową Focus Nation zawiera blisko 80 stron trendów i antytrendów, które będą mieć wpływ na decyzje marek i ich komunikację marketingową. Wśród poruszanych tematów m.in. odpowiedzialność biznesu, wykorzystanie sztucznej inteligencji i budowanie zaangażowania.
Ukazało się nowe wydanie pierwszego w Polsce interdyscyplinarnego i darmowego podręcznika o zmianie klimatu „Klimatyczne ABC”. Zaktualizowaną wersję poszerzono m.in. o informacje z szóstego raportu Międzyrządowego Zespołu ds. Zmian Klimatu.
Portal esg.instrat.pl powiększył się o ESG INSTRAT DATABASE. To pierwszy w Polsce hub danych ESG, umożliwiający dostęp do wszystkich najważniejszych danych o klimatycznych aspektach działalności spółek giełdowych w jednym miejscu.
Europejska Grupa Doradcza ds. Sprawozdawczości Finansowej (EFRAG) poddała konsultacjom publicznym pierwsze trzy projekty wytycznych dotyczących stosowania Europejskich Standardów Sprawozdawczości Zrównoważonego Rozwoju (ESRS).
6 lutego 2024, podczas Sustainable Industry Lab ’24 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie zostaną przyznane nagrody w konkursie Environmental Impact Award Poland. To nowe wyróżnienie przyznawane za wysiłek transformacyjny firm wyprzedzających regulacje prawne.
UNICEF Polska i Symbase przedłużają nabór do projektu skierowanego do uczniów i nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych w województwie wielkopolskim. W ramach akcji możliwe jest otrzymanie dofinansowanie na realizację wybranych inicjatyw dotyczących ochrony środowiska, promocji ekologicznego stylu życia lub kwestii związanych ze zmianą klimatu.
W perspektywie najbliższych trzech lat dwie trzecie klientów zlecających organizację wydarzeń będzie oczekiwało od agencji eventowych podawania informacji o śladzie węglowym, a około trzy czwarte zamierza uwzględniać kryteria związane z ESG w swoich briefach. Więcej szczegółów w raporcie „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań”.
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce ogłasza kolejną edycję Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Tegoroczne hasło to „Zamieniaj zysk w dobro, dobro w zysk. Dla środowiska, dla społeczności, dla biznesu”, nawiązujące do wpływu jaki mogą wywierać firmy na otoczenie. Forum Odpowiedzialnego Biznesu objęło konkurs patronatem.
W 18. edycji konkursu Verba Veritatis na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu nagrodzono osiem prac i przyznano dwa wyróżnienia.
Transformacja gospodarki na zrównoważony rozwój staje się faktem, a polski biznes musi się z nim zmierzyć. Jest to oczywiście trudny moment, wymagający od biznesu zarówno środków na przeprowadzenie transformacji, jak i wiedzy oraz świadomości.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc