Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie. Ambasadorzy i ambasadorki marki wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią „Zielone pojęcie”, która zachęca przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i spocie promocyjnym wystąpił nowy ambasador marki, Piotr Adamczyk.
W 2023 roku Cemex Polska uzyskał 9 nowych certyfikatów i deklaracji środowiskowych III typu na wszystkie cementy produkowane w trzech zakładach firmy. Deklaracja EPD to ważny dokument, który potwierdza oddziaływanie produktu na środowisko naturalne w całym jego cyklu życia.
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”, w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Ponad 700 tys. zł na wsparcie dzieci przyniosła tegoroczna zbiórka „Podwójna Moc Pomagania”. W ciągu 4 lat akcja pozwoliła przekazać potrzebującym ponad 12 mln zł.
Nowa siedziba PZU otrzymała certyfikat “Obiekt bez barier” przyznawany przez Fundację Integracja. To potwierdzenie, że budynek jest w pełni przystosowany architektonicznie do użytku przez wszystkich, w tym osoby z niepełnosprawnościami, z ograniczoną mobilnością, rodziców z dziećmi czy osoby starsze.
Chief Marketing Officer Banku BNP Paribas, Darek Maciołek, znalazł się na 1. miejscu rankingu TOP 50 CMO w Polsce. Zestawienie prezentuje liderów marketingu w Polsce, ocenianych przez Kapitułę Konkursu na podstawie dokonań w okresie 3 ostatnich lat.
Grupa Santander wraz z Fundacją Oxentia ogłaszają Santander X Global Challenge – Cyberprotect the Future. To globalne wyzwanie dla start-upów i scale-upów, dostarczających innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Colliers obliczył sumę emisji ekwiwalentu CO2 w ujęciu market-based za 2022 rok. W zestawieniu z rokiem poprzednim to wynik o 46% niższy. Redukcja emisji CO2 to 1. krok do osiągnięcia zeroemisyjności przez organizację do 2030.
Spółka PowerCo planuje wprowadzenie nowego procesu produkcyjnego w swoich fabrykach ogniw akumulatorowych w Europie i Ameryce Północnej. Nowa technologia znacząco zwiększy wydajność produkcji ogniw akumulatorowych przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Spółka zależna Grupy Volkswagen zamierza uprzemysłowić technologię powlekania ogniw na sucho, co pozwoli na zmniejszenie zużycia energii o około 30 procent.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc