Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”, w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Ponad 700 tys. zł na wsparcie dzieci przyniosła tegoroczna zbiórka „Podwójna Moc Pomagania”. W ciągu 4 lat akcja pozwoliła przekazać potrzebującym ponad 12 mln zł.
Nowa siedziba PZU otrzymała certyfikat “Obiekt bez barier” przyznawany przez Fundację Integracja. To potwierdzenie, że budynek jest w pełni przystosowany architektonicznie do użytku przez wszystkich, w tym osoby z niepełnosprawnościami, z ograniczoną mobilnością, rodziców z dziećmi czy osoby starsze.
Chief Marketing Officer Banku BNP Paribas, Darek Maciołek, znalazł się na 1. miejscu rankingu TOP 50 CMO w Polsce. Zestawienie prezentuje liderów marketingu w Polsce, ocenianych przez Kapitułę Konkursu na podstawie dokonań w okresie 3 ostatnich lat.
Grupa Santander wraz z Fundacją Oxentia ogłaszają Santander X Global Challenge – Cyberprotect the Future. To globalne wyzwanie dla start-upów i scale-upów, dostarczających innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Colliers obliczył sumę emisji ekwiwalentu CO2 w ujęciu market-based za 2022 rok. W zestawieniu z rokiem poprzednim to wynik o 46% niższy. Redukcja emisji CO2 to 1. krok do osiągnięcia zeroemisyjności przez organizację do 2030.
Spółka PowerCo planuje wprowadzenie nowego procesu produkcyjnego w swoich fabrykach ogniw akumulatorowych w Europie i Ameryce Północnej. Nowa technologia znacząco zwiększy wydajność produkcji ogniw akumulatorowych przy zachowaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Spółka zależna Grupy Volkswagen zamierza uprzemysłowić technologię powlekania ogniw na sucho, co pozwoli na zmniejszenie zużycia energii o około 30 procent.
ORLEN zwiększa skalę rozbudowy Kompleksu Olefin w Zakładzie Produkcyjnym w Płocku. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty petrochemiczne, stanowiące bazę do wytwarzania przedmiotów codziennego użytku. Inwestycja pozwoli m.in. na redukcję o 30 proc. emisji CO2 na tonę produktu.
Zakończył się konkurs „Change It – impactful innovation challenge”, zorganizowany przez Uniwersytet SWPS i Politechnikę Wrocławską pod patronatem Credit Agricole i Mastercard. Po półrocznej pracy studenckie startupy otrzymały nagrody za najlepsze innowacje społeczne.
W 2022 roku Bank Ochrony Środowiska zawarł ponad 1000 proekologicznych transakcji w kwocie przeszło 1,6 mld zł. Obok wspierania zielonej transformacji i zrównoważonego rozwoju swoich klientów, BOŚ sam chce być wzorem dla innych. Więcej o efektach działań BOŚ w obszarze ESG w nowym raporcie za 2022 rok.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc