Aktualności

27 października 2023

Październik miesiącem zdrowia w Grupie Amica

Od Partnerów

Kształtowanie dobrych nawyków, profilaktyka zdrowotna i badania w ramach programu AmiCare – to przykładowe działania, regularnie podejmowane przez markę Amica na rzecz zdrowia psychicznego i fizycznego pracowników. W trakcie trwającego Miesiąca Świadomości Raka Piersi firma zorganizowała badania radiologiczne USG piersi oraz warsztaty z zakresu instruktażu samobadania piersi.

27 października 2023

ERGO Hestia publikuje Raport Roczny ze zdjęciami Aleksandra Małachowskiego

Od Partnerów

Polska, Łotwa, Estonia i Helsinki. W taką podróż wybrał się Aleksander Małachowski, mając na celu odnalezienie kadrów do Raportu Rocznego ERGO Hestii 2022. Raport zatytułowany „Horyzonty” wydany został w wersji papierowej i elektronicznej.

27 października 2023

Wyniki badań kampanii „Dom zaczyna się od serca”

Od Partnerów

W co trzeciej rodzinie w Polsce nie mówi się o problemach, a o emocjach i uczuciach rozmawia z bliskimi tylko 24% młodych osób – tak wskazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Pepco. W odpowiedzi na sygnalizowane wyzwania komunikacyjne marka ogłasza kampanię społeczną „Dom zaczyna się od serca”, która ma zachęcić do rozmów z bliskimi szczególnie na trudne tematy.

27 października 2023

Hochland Polska z tytułem EKOinwestora 2023 i 4 medalami na Polskim Kongresie Serowarskim

Od Partnerów

W dniach 9-11 października odbył się Polski Kongres Serowarski, w którym uczestniczyło ponad 200 przedstawicieli sektora. Podczas wydarzenia obfitego w panele i debaty branżowe wręczono medale w plebiscytach „Good Cheese” i „Smakuje dzieciom” oraz przyznano tytuł „EKOinwestor w przemyśle spożywczym. Wyróżnienia trafiły m.in. do firmy Hochland Polska.

27 października 2023

Firmy niegotowe do raportowania informacji niefinansowych

Od Partnerów

Wraz z nowymi wymogami regulacyjnymi obowiązkowe staje się nie tylko samo ujawnianie, ale też ich niezależna weryfikacja przez wiarygodną stronę trzecią. Z badania KPMG wynika, że zaledwie 30% ankietowanych spółek korzystało z atestacji informacji niefinansowych ESG przez niezależnego audytora, które będzie wymagane w związku z wprowadzeniem nowych regulacji.

27 października 2023

Cemex Polska stawia na odnawialne źródła energii

Od Partnerów

Cemex Polska i firma Statkraft zawarły długoterminowy kontrakt na dostawy zielonej energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Umowa oparta jest o formułę Corporate Power Purchase Agreement i obejmuje dostawy energii w okresie 8 lat począwszy od 1 stycznia 2025 roku. Zobowiązanie ma zabezpieczać około 30% rocznych potrzeb energetycznych zakładów Cemex Polska. 

25 października 2023

Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Znamy wyniki 17. edycji konkursu “Raporty Zrównoważonego Rozwoju”

Aktualności FOB

25 października podczas gali w Sali Notowań GPW  ogłoszono laureatów 17. edycji Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte. Do konkursu zgłoszono 86 publikacji. W kategorii “Raport zrównoważonego rozwoju” nagrodę główną otrzymał Santander Bank Polska, a nagroda główna za “Raport zintegrowany” trafiła do BNP Paribas Bank Polska.

25 października 2023

Przestrzeń IKEA w miasteczku edukacyjnym Miniciti

Od Partnerów

Miniciti to przestrzeń dla najmłodszych obywateli, w której dzieci uczą się i bawią. To miejsce uchyla przed nimi drzwi do dorosłego świata, pozwalając wcielać się w różne zawody i poznawać ich tajniki. Za przygotowanie przestrzeni odpowiada IKEA wraz z kilkunastoma partnerami.

25 października 2023

Zrównoważony e- commerce przyjazny dla pracownika i środowiska: rzeczywistość i wyzwania

ESG w Polsce

E-commerce wywołuje wiele pytań o wpływ na środowisko naturalne. Zrównoważony handel elektroniczny będzie głównym tematem spotkania organizowanego w ramach projektu Team Hub 31 października 2023 r. W dyskusji weźmie udział dr Daniel Kiewra, główny ekspert ds. klimatu i energii w Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

24 października 2023

Kompania Piwowarska z kolejną odsłoną kampanii edukacyjnej na temat odpowiedzialnej konsumpcji

Od Partnerów

23 października Kompania Piwowarska rozpoczęła kolejną edycję akcji edukacyjnej #Efekt1butelki, dotyczącej zwracania szklanych butelek wielokrotnego użytku. Firma sprzedaje rocznie około miliarda piw w butelkach zwrotnych, a optymalne wykorzystanie tego typu opakowań prowadzi do mniejszej emisji CO2. 

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc