Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W nowym raporcie Kompania Piwowarska prezentuje zarządzanie kwestiami środowiskowymi, społecznymi, ładu korporacyjnego w 2022 r. oraz tym, jak ze swoimi partnerami i kontrahentami tworzy więzi, które mają znaczenie dla środowiska i społeczeństwa.
Zakończyła się kolejna edycja programu edukacyjnego Builder for the Future skierowanego do studentów, którzy wiążą swoją przyszłość z architekturą lub branżą budowlaną. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia był Cemex Polska.
W tym roku w programie wzięło udział aż 16,5 tysiąca uczniów, 884 nauczycieli, a 6,2 tysiąca młodych ukończyło 1200 projektów. Wyróżnionych zostało 10 niesamowitych pomysłów z programu „Krok do Przodu” ING Banku Śląskiego i Fundacji ING Dzieciom.
Jeszcze do 20 lipca samorządy mogą składać wnioski o grant na sfinansowanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych. „Razem dla eko-zmiany” to pierwszy w branży leasingowej program dla samorządów. Wartość grantów to 1 mln zł.
Młodzi Liderzy to troje inspirujących młodych ludzi, którzy mierzą się z aktualnymi wyzwaniami współczesnego świata. W swoich działaniach promują edukację i równy dostęp do opieki zdrowotnej oraz starają się zaaktywizować rówieśników i społeczności na całym świecie. Ich działania przyczyniają się do realizacji SDGs.
PZU Życie SA jako pierwsza spółka w Polsce zaprezentowała szczegółowe dane dotyczące swojej działalności inwestycyjnej. Firma przedstawiła główne niekorzystne skutki decyzji inwestycyjnych dla czynników zrównoważonego rozwoju.
„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie. Ambasadorzy i ambasadorki marki wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią „Zielone pojęcie”, która zachęca przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i spocie promocyjnym wystąpił nowy ambasador marki, Piotr Adamczyk.
W 2023 roku Cemex Polska uzyskał 9 nowych certyfikatów i deklaracji środowiskowych III typu na wszystkie cementy produkowane w trzech zakładach firmy. Deklaracja EPD to ważny dokument, który potwierdza oddziaływanie produktu na środowisko naturalne w całym jego cyklu życia.
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”, w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc