Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
PZU sfinansuje zakup sprzętu dla szpitali do walki z koronawirusem. Przeznaczy na ten cel sześć milionów złotych. Dodatkowo, dzięki finansowemu wsparciu PZU, do Policji i Straży Granicznej trafią kombinezony, maseczki, rękawiczki i środki dezynfekcyjne. Po uruchomieniu na początku marca bezpłatnej pomocy telemedycznej dla wszystkich Polaków to kolejna inicjatywa PZU w walce z koronawirusem.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną w Polsce, firma Carrefour zdecydowała o podjęciu szeregu działań w zakresie troski o zdrowie swoich pracowników i klientów.
Wyjątkowa sytuacja wymaga wyjątkowych działań. Dlatego Biedronka wprowadza w swoich sklepach specjalne rozwiązania: są to między innymi płyny dezynfekujące i chusteczki Dada dla klientów, zmiana czasu pracy sklepów i limity osób na terenie placówek. Pracownicy Biedronki również zostali objęci działaniami zabezpieczającymi. Sieć prosi też swoich klientów, by włączyli się do dbania o bezpieczeństwo i komfort zakupów.
Działając w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie pracowników oraz klientów, firma Castorama Polska wprowadziła działania mające na celu ograniczenie ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem COVID-19 (koronawirus).
Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.
W związku z wyjątkową sytuacją w naszym kraju, w którym wszystkie działania skoncentrowane są na walce z pandemią koronawirusa, PGNiG Obrót Detaliczny zdecydował, że nie będzie wstrzymywać dostaw gazu ziemnego i energii elektrycznej dla klientów mających problemy z terminowym regulowaniem płatności.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce, Grupa Enea przekaże 1,5 mln zł na wsparcie szpitali, które walczą z koronawirusem. Pomoc dotrze przede wszystkim do placówek z terenu działania Grupy Enea, w pierwszej kolejności będą to szpitalne wskazane przez Ministerstwo Zdrowia – przekształcone w jednostki zakaźne. Koncern energetyczny już w ubiegłym tygodniu wdrożył szereg procedur zwiększających bezpieczeństwo klientów i pracowników oraz na bieżąco wspiera działania rządu ograniczające rozprzestrzenianie się wirusa.
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo klientów i pracowników, począwszy od 14 marca 2020 r. do odwołania zamknięte będą wszystkie Biura Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.
W związku z globalnym rozprzestrzenieniem się COVID-19, w Grupie Raben został powołany sztab kryzysowy, który monitoruje sytuację i podejmuje odpowiednie działania.
Firmy dotknięte trudną sytuacją związaną z koronawirusem będą mogły skorzystać ze specjalnych rozwiązań, które przygotowuje Bank Gospodarstwa Krajowego. Pomoc polegać będzie m.in. na zwiększeniu dostępu do kredytów w bankach komercyjnych i spółdzielczych.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc