Aktualności

Informacje z zakresu CSR od firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu

4 sierpnia 2020

AkzoNobel angażuje się społecznie

AkzoNobel, właściciel marki Dulux, stale udowadnia, że farba ma moc pomagania. We współpracy z organizacjami pozarządowymi w Polsce, od lat dodaje koloru miejscom, w których codzienność bywa trudna. W swoich działaniach wolontariackich nie ustaje także w czasach pandemii, dbając o to, aby uśmiechy zagościły m.in. na twarzach małych pacjentów.

3 sierpnia 2020

Nestlé Waters intensyfikuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju

Producent wody butelkowanej zapowiada osiągnięcie neutralności węglowej, rozwijanie zrównoważonego wykorzystywania zasobów wody, a także zwiększenie stosowania tworzyw z recyklingu w ciągu 5 lat. Zobowiązania objęły wszystkie produkty, marki i oddziały Nestlé Waters – również w Polsce.

3 sierpnia 2020

Grupa LOTOS ponownie w indeksie FTSE4Good

Po czerwcowym badaniu agencji FTSE Russell, Grupa LOTOS utrzymała miejsce w indeksie FTSE4Good. To światowe zestawienie firm, które przykładają dużą wagę do prowadzenia odpowiedzialnego biznesu.

3 sierpnia 2020

Fundacja PGNiG przekazała kolejną transzę pomocy dla poszkodowanych w wyniku czerwcowych nawałnic

Kolejna partia sprzętu AGD od Fundacji PGNiG trafiła do rodzin poszkodowanych w wyniku czerwcowych nawałnic i podtopień. W Jaśle z pomocy rzeczowej skorzysta 28 gospodarstw domowych, które przed miesiącem dotknął żywioł.

3 sierpnia 2020

Powstańcza Kotwica nad Warszawą

PKN ORLEN z Grupą Akrobacyjną Żelazny włączają się w upamiętnienie Powstania Warszawskiego. 1 sierpnia o 17.00, 76 lat od godziny „W”, piloci Żelaznych uformowali nad Warszawą Kotwicę – symbol Polski Walczącej.

3 sierpnia 2020

Tesco zachęca do rezygnacji z papieru i rozpoczyna dużą akcję lojalnościową dla posiadaczy Clubcard

W trosce o wygodę klientów i środowisko naturalne Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard – jednego z największych programów lojalnościowych na polskim rynku. Celem jest dalsze ograniczanie użycia papieru w operacjach. Dodatkowo ruszyła akcja „Ciepło, cieplej, RABAT”, w której klubowicze mogą wymieniać znaczki na rabaty do -20% wartości koszyka.

3 sierpnia 2020

Carrefour chroni naturę i bioróżnorodność. Firma podpisała Call to Action organizowany przez koalicję Business for Nature

Carrefour Polska podpisał Call to Action organizowany przez globalną koalicję Business for Nature. Koalicja ma na celu ochronę natury i bioróżnorodności i skierowana jest do firm z całego świata.

31 lipca 2020

Dbamy o aktywność fizyczną najmłodszych w dobie pandemii COVID-19

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 na stałe zmieniła naszą rzeczywistość. Pojawiło się wiele ograniczeń i związanych z nimi wyzwań w życiu prywatnym i zawodowym. Z wieloma wyzwaniami musiały się zmierzyć również dzieci.

31 lipca 2020

Eco-Miasto – woda w regionach przemysłowych

W jaki sposób gospodarować wodami na obszarach przemysłowych i zurbanizowanych? Jakie są główne wyzwania i perspektywy w tym sektorze? Na te i inne pytania odpowiedzi udzielali eksperci podczas warsztatów Eco-Miasto „Woda w regionach przemysłowych – co robić, by jej nie zabrakło?” zorganizowanych we współpracy z Fundacją Veolia Polska.

31 lipca 2020

Sportowe wakacje z Fundacją LOTTO

Startuje nowy projektem – Sportowe Wakacje z Fundacją LOTTO! Konkurs zakłada wsparcie obozów sportowych dla dzieci i młodzieży, organizowanych w terminie od 1 marca do 31 grudnia 2020 r.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc