Aktualności

5 maja 2021

LPP publikuje raport zintegrowany za rok 2020/2021

Od Partnerów

Miniony, bezprecedensowy rok upłynął na rynku pod znakiem pandemii i wielu wyzwań, zwłaszcza w branży odzieżowej. Jednak dzięki elastycznemu podejściu do nowej rzeczywistości, wzmocnieniu operacji w kanale e-commerce, usprawnieniom w logistyce i aktywnemu podążaniu za oczekiwaniami klientów, LPP zakończyło rok obrotowy 2020/21 z lepszym wynikiem niż pierwotnie przewidywano. Przychody spółki za ostatni kwartał wyniosły ponad 2 mld zł, natomiast w ujęciu rocznym całkowita sprzedaż osiągnęła ponad 7,8 mld zł i była niższa r/r o 15 proc. Grupa po raz pierwszy w historii zanotowała stratę netto na poziomie 190 mln zł.

4 maja 2021

Rusza 26. edycja Nagrody Naukowej Siemensa

Od Partnerów

Siemens już od ponad ćwierć wieku współpracuje z uczelniami wyższymi, by promować światowej klasy rozwiązania napędzające polską gospodarkę. Jednym ze sztandarowych działań jest przyznawana wraz z Politechniką Warszawską Nagroda Naukowa. Właśnie rusza nabór zgłoszeń do 26 edycji wydarzenia.

4 maja 2021

Santander Bank Polska startuje z akcją #ZalogujSeniora

Od Partnerów

Pandemia zachęciła klientów powyżej 60 roku życia do większej aktywności w Internecie, w tym także do zdalnego bankowania. Prawie 32% klientów Santander Bank Polska w tej grupie wiekowej bankuje zdalnie, ale jest jeszcze spora część, która z różnych przyczyn z bankowości internetowej i mobilnej nie korzysta. Dlatego właśnie Santander Bank Polska wspiera te osoby w samodzielnym bankowaniu z domu i zachęca do udziału w programie #ZalogujSeniora.

4 maja 2021

Zielona odbudowa zaczyna się w naszych domach – wyniki VI edycji “Barometru zdrowych domów”

Od Partnerów

VI edycja “Barometru zdrowych domów” pokazuje, że zdrowy dom jest bardzo ważnym aspektem w życiu Polaków i zyskuje na znaczeniu, jako siła napędowa remontów oraz inwestycji w nowe miejsce zamieszkania. Zdrowie i komfort życia rodziny są dla 75 proc. badanych najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu prac remontowych.

4 maja 2021

Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

Od Partnerów

29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.

4 maja 2021

6 maja rusza #MiesiącRóżnorodności

Aktualności FOB, CSR w Polsce

Różnorodność i inkluzja w miejscu pracy są koniecznym elementem cyfrowej transformacji sprzyjającej spójności społecznej. Ta myśl przewodnia będzie towarzyszyła tegorocznemu Miesiącowi Różnorodności. Przez cały maj będzie można śledzić eksperckie debaty, zainspirować się dobrymi praktykami, a nawet skorzystać z weekendowego przeglądu filmów. To wszystko od 6 maja na stronie kartaroznorodnosci.pl/diversitymonth oraz na profilu Karty Różnorodności na Facebooku.

30 kwietnia 2021

Susanna Romantsova gościnią pierwszego odcinka #DiversityTalks – podcastu Karty Różnorodności

Aktualności FOB

Z przyjemnością informujemy o inauguracji cyklu #DiversityTalks. To realizowane w ramach koordynowanej przez FOB Karty Różnorodności podcasty z liderkami i liderami Diversity & Inclusion w polskich firmach.

30 kwietnia 2021

Nestlé przekazuje personelowi medycznemu żywność wartą 9 mln zł

Od Partnerów, Reakcje na COVID-19

Nestlé w okresie pandemii postanowiło otoczyć szczególną troską tych, którzy na co dzień bohatersko troszczą się o innych. Do połowy 2021 r. firma, we współpracy z Fundacją Lekarze Lekarzom oraz Raben Logistics, przekaże ok. 4,5 mln produktów spożywczych i butelek wody o łącznej wartości blisko 9 mln złotych. Produkty trafią do personelu medycznego w całej Polsce, w pierwszej kolejności do 190 placówek.

30 kwietnia 2021

Obowiązki biznesu wobec otoczenia. Głos zarządzających firmami działającymi w Polsce

Aktualności FOB

Po raz pierwszy cykliczne badanie “Menedżerowie CSR” zostało uzupełnione o głos osób zarządzających firmami. Uczestnicy badania pokazują, że osoby zajmujące najwyższe stanowiska w strukturach firm są świadome wpływu zarządów na budowanie CSR oraz uwzględniają kwestie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju w działalności biznesowej i procesach decyzyjnych. Nie zawsze też uznają prymat zysków nad społeczeństwem i środowiskiem, wynika z badania “Obowiązki biznesu wobec otoczenia. Głos zarządzających firmami działającymi w Polsce” opublikowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

30 kwietnia 2021

Kompania Piwowarska edukuje i angażuje swoich pracowników w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego oraz dbania o zdrowie

Od Partnerów

Troska o planetę, zdrowie i dobre samopoczucie pracowników, a przy tym chęć pomagania innym, od lat determinują podejście Kompanii Piwowarskiej do zrównoważonego rozwoju. W tym roku lider branży piwnej w Polsce korzysta zarówno ze sprawdzonych rozwiązań, jak i nowych narzędzi, by realizować działania w dwóch filarach nowej strategii biznesowej – Planeta i Ludzie.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc